Mavebillede 21+2 <3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Misselbek skriver:

Så smuk gravid .. Du bære det godt! 

Tusind tak søde  Nu er den også begyndt at stritte! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

otlitrom

Looking gooood, smukke!
Tænk at du allerede er kommet så langt (men hey, tænk at min søn snart er 3 uger )
Du ser skisme godt ud!

Anmeld

22. juli 2011

kitty skriver:

Looking gooood, smukke!
Tænk at du allerede er kommet så langt (men hey, tænk at min søn snart er 3 uger )
Du ser skisme godt ud!

Tak søde 

Eeeeej men altså, det er jo SÅ VILDT!! Synes da kun lige du er kommet hjem fra hospitalet igår! 

Anmeld

22. juli 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Fik lige lovet Sof et billede af min mave, så her er det så!

Er allerede i uge 21+2.  Der er liv og glade dage derinde. 

What? Ej, det er bare ikke rigtigt! Det tænker jeg hver gang. ALLEREDE 21+2 med økobaby? Synes godt nok tiden flyver pt. Men fantastisk smuk mave 

Anmeld

22. juli 2011

Halbschön

Fik lige lovet Sof et billede af min mave, så her er det så!

Er allerede i uge 21+2.  Der er liv og glade dage derinde. 

Wow tiden flyver afsted! Vi har aldrig snakket sammen men jeg husker dig fra al min tid her på baby, som en af de mange seje kæmpere.. Og nu er du allerede mere end halvvejs! Så smuk en mave - garanteret indholdet er ligeså!

Anmeld

22. juli 2011

otlitrom

Tak søde 

Eeeeej men altså, det er jo SÅ VILDT!! Synes da kun lige du er kommet hjem fra hospitalet igår! 

Jeg synes jeg testede positiv igår Men det var 15. oktober, og jeg har en slughals OG en dellet mave der fortæller det modsatte
Det er ren magi der venter Jer - selv de søvnløse nætter!

Anmeld

22. juli 2011

Frøken J. skriver:

What? Ej, det er bare ikke rigtigt! Det tænker jeg hver gang. ALLEREDE 21+2 med økobaby? Synes godt nok tiden flyver pt. Men fantastisk smuk mave 

Hehe, jeg kan heller ikke følge med for tiden. Synes simpelthen tiden flyver afsted! uge 20+ er bare gået på en dag føles det som, og 21+ er ligeså. 

Synes også du er vildt langt henne allerede, hehe.  Det er skønt! 

Anmeld

22. juli 2011

otlitrom

Halbschön skriver:

Wow tiden flyver afsted! Vi har aldrig snakket sammen men jeg husker dig fra al min tid her på baby, som en af de mange seje kæmpere.. Og nu er du allerede mere end halvvejs! Så smuk en mave - garanteret indholdet er ligeså!

Den kommentar fortjener et kram.. Bare fordi!

Anmeld

22. juli 2011

kitty skriver:

Jeg synes jeg testede positiv igår Men det var 15. oktober, og jeg har en slughals OG en dellet mave der fortæller det modsatte
Det er ren magi der venter Jer - selv de søvnløse nætter!

Ej men altså jeg glæder mig heeeelt vildt. Kan slet ikke sætte ord på det! Er klar til nr. 2 allerede, hehe! 

Glæder mig til det hele, også det hårde! 

Anmeld

22. juli 2011

Frøken J.

Hehe, jeg kan heller ikke følge med for tiden. Synes simpelthen tiden flyver afsted! uge 20+ er bare gået på en dag føles det som, og 21+ er ligeså. 

Synes også du er vildt langt henne allerede, hehe.  Det er skønt! 

Det er bare så fantastisk efter det du har været igennem, at det bare lykkes så godt for dig med den bette! Meget livsbekræftende Men ja, jeg fatter heller ikke der snart kun er 10 uger til termin. Uha, stress

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.