Mavebillede 21+2 <3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sakris skriver:

Ja... Det er sgu under 4 måneder.... Fatter heller ikke hvor tiden bliver af. Hvor er min lille baby, som lå og puttede på maven? Om 2 måneder skal hun i vuggestue

Det jo crazy!!! Hvordan går det i øvrigt i H? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ihhh hvor er den babyhule altså bare SMUK Smiler.. Glæder mig til at se resultatet hihi.. I ved hvad det bliver ikke? Er det noget jeg må få af vide eller er det en hemmelighed?

Tusind tak. Må hellere få et nyt foto op. Der er sket lidt siden det billede blev taget. Jo vi kender kønnet, men vil umiddelbart ikke ud med det her. Er lidt blevet mit "helle" da jeg helst ikke ville vide kønnet, men manden rigtig gerne. 

Anmeld

9. august 2011

Dansker I Holland

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind tak. Må hellere få et nyt foto op. Der er sket lidt siden det billede blev taget. Jo vi kender kønnet, men vil umiddelbart ikke ud med det her. Er lidt blevet mit "helle" da jeg helst ikke ville vide kønnet, men manden rigtig gerne. 

Hehe ok Så vidt jeg ved har du mig på din venneliste herinde, så HVIS du har lyst så må du gerne sige det Min mund er lukket med 7 segl Ej pjat skal ikke presse søde

Anmeld

9. august 2011

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe ok Så vidt jeg ved har du mig på din venneliste herinde, så HVIS du har lyst så må du gerne sige det Min mund er lukket med 7 segl Ej pjat skal ikke presse søde

Ja du er på min venneliste  Af gode grunde. Jeg skal overveje. Nu skal resten af familien lige vide det først ihvertfald. 

Anmeld

9. august 2011

Caroline86

jeg tror det bliver en BABY!!! Måske en hundehvalp? En hvid én med sort snude

Jeg må lige snakke med mor IGEN...

Anmeld

9. august 2011

Dansker I Holland

Ja du er på min venneliste  Af gode grunde. Jeg skal overveje. Nu skal resten af familien lige vide det først ihvertfald. 

Hihi fair nok søde smiler...

Anmeld

9. august 2011

Sakris

Det jo crazy!!! Hvordan går det i øvrigt i H? 

Tak det går godt. Har fået en ny mødregruppe, der bare består af de 4 skønneste kvinder og deres alt for skønne unger! Så det er noget nær det bedste! Vi er kommet fint til rette selvom vi ikke rigtig kender nogle endnu. Men det skal nok komme. Vil sige at det bestemt ikke har været en slem "starte forfra i ny by" indtil videre. 

Glæder mig til at se nye billeder!

Anmeld

9. august 2011

Sof

Kommer der så ikke snart et nyt billede? 

Anmeld

9. august 2011

Sakris skriver:

Tak det går godt. Har fået en ny mødregruppe, der bare består af de 4 skønneste kvinder og deres alt for skønne unger! Så det er noget nær det bedste! Vi er kommet fint til rette selvom vi ikke rigtig kender nogle endnu. Men det skal nok komme. Vil sige at det bestemt ikke har været en slem "starte forfra i ny by" indtil videre. 

Glæder mig til at se nye billeder!

Det er altså også en skøn by  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.