Bord fra Hoppe med 4 stk sidde puf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. juli 2011

SjeBets

An&Jo skriver:

Ja der er ikke så langt.. havde jeg haft bil kunne jeg have hentet det ved ham men det er ikke så nemt..

Men ja vi kan lige snakkes ved

det er kommet et problem, jeg har et ekstra barn i bilen, så derfor ikke plads til bordet, og min bror tager til norge i morgen, men hvis du kan vente til næste gang jeg skal op til ham, eller han skal ned til mig, kan vi stadig handle hvornår det er ved jeg præcist ikke men han er nok afsted en 3-4 uger og så vil han komme herned efter nogle ting så kunne borde komme med ham opad , men op til dig og forståeligt hvis det er for bøvlet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

An&Jo

SjeBets skriver:

det er kommet et problem, jeg har et ekstra barn i bilen, så derfor ikke plads til bordet, og min bror tager til norge i morgen, men hvis du kan vente til næste gang jeg skal op til ham, eller han skal ned til mig, kan vi stadig handle hvornår det er ved jeg præcist ikke men han er nok afsted en 3-4 uger og så vil han komme herned efter nogle ting så kunne borde komme med ham opad , men op til dig og forståeligt hvis det er for bøvlet 

Det er helt fint.. finder ikke bordet billigere andre steder.. Men vil gerne vente med at betale til vi kommer tættere på så for 400kr er for mig mange penge at have ude og hænge når jeg kun er på su.. Hvis det er uorden så kan jeg godt vente.. han er os kun 15 mdr så han har jo ikke som sådan brug for det endnu

Anmeld

26. juli 2011

SjeBets

An&Jo skriver:

Det er helt fint.. finder ikke bordet billigere andre steder.. Men vil gerne vente med at betale til vi kommer tættere på så for 400kr er for mig mange penge at have ude og hænge når jeg kun er på su.. Hvis det er uorden så kan jeg godt vente.. han er os kun 15 mdr så han har jo ikke som sådan brug for det endnu

Det er helt ok, du betaler bare når du får bordet, ved selv hvordan det er at sidde på SU med børn ..   

Jeg skriver når jeg ved noget mere om ham bror-skabet

Anmeld

26. juli 2011

An&Jo

SjeBets skriver:

Det er helt ok, du betaler bare når du får bordet, ved selv hvordan det er at sidde på SU med børn ..   

Jeg skriver når jeg ved noget mere om ham bror-skabet

Det lyder godt..

Vi snakkes bare ved ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.