Bord fra Hoppe med 4 stk sidde puf.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.510 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

SjeBets

Bord fra Hoppe. med 4 stk sidde puf, kan eventuelt leveres inden for rimelighedens grænse vi kommer lidt rundt i landet

Bord

Pris idé : 400 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

An&Jo

SjeBets skriver:

Bord fra Hoppe. med 4 stk sidde puf, kan eventuelt leveres inden for rimelighedens grænse vi kommer lidt rundt i landet

Bord

Pris idé : 400 kr

Er Aalborg indenfor rimelighedens grænser??

Anmeld

22. juli 2011

SjeBets

Normalt ville jeg nok sige ja, MEN jeg skal faktisk til Nordjylland her i næste uge så det kunne arrengeres hvis det var 

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

SjeBets skriver:

Normalt ville jeg nok sige ja, MEN jeg skal faktisk til Nordjylland her i næste uge så det kunne arrengeres hvis det var 

Jamen jeg er meget interesseret i det.. det ville passe ind til sønnikes værelse hvor der er fyldt op i forvejen men han mangler et bord..

Anmeld

22. juli 2011

SjeBets

Jamen det lyder da godt, vi er nu glade for det, men har bare ikke pladsen mere :/ 

der er lidt skrammer i pladen, men det kan hurtig spartles og males pæn. Puderne er pæne, og der er hjul på som kan låses 

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

SjeBets skriver:

Jamen det lyder da godt, vi er nu glade for det, men har bare ikke pladsen mere :/ 

der er lidt skrammer i pladen, men det kan hurtig spartles og males pæn. Puderne er pæne, og der er hjul på som kan låses 

Det lyder fint.. men er det weekenden eller hvad dag regner i med i skal nord på??

Anmeld

22. juli 2011

SjeBets

Jeg ved det ikke præcist endnu. Jeg skal have min nevø nogle dage nemlig, men ved ikke lige hvornår at han skal hjem( ham der er nordjyden) men det bliver nok en hverdag, ellers kan jeg smide det af ved min bror og så kan han tage det med når han er i ålborg, der er han ofte.  så det burde kunne lykkes på¨den ene eller anden måde 

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

SjeBets skriver:

Jeg ved det ikke præcist endnu. Jeg skal have min nevø nogle dage nemlig, men ved ikke lige hvornår at han skal hjem( ham der er nordjyden) men det bliver nok en hverdag, ellers kan jeg smide det af ved min bror og så kan han tage det med når han er i ålborg, der er han ofte.  så det burde kunne lykkes på¨den ene eller anden måde 

Okay..

Jeg regner med at komme hjem fra Sjælland torsdag eller fredag nemlig.. Men det lyder godt hvis din bror kan komme omkring med den hvis det er

Anmeld

22. juli 2011

SjeBets

Det tror jeg godt jeg kan overtale ham til., de bor i Løgstør og er ofte i ålborg,  

Men vi kan lige snakkes ved om når vi når der til  

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

SjeBets skriver:

Det tror jeg godt jeg kan overtale ham til., de bor i Løgstør og er ofte i ålborg,  

Men vi kan lige snakkes ved om når vi når der til  

Ja der er ikke så langt.. havde jeg haft bil kunne jeg have hentet det ved ham men det er ikke så nemt..

Men ja vi kan lige snakkes ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.