Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bord fra Hoppe. med 4 stk sidde puf, kan eventuelt leveres inden for rimelighedens grænse vi kommer lidt rundt i landet
Pris idé : 400 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SjeBets skriver: Bord fra Hoppe. med 4 stk sidde puf, kan eventuelt leveres inden for rimelighedens grænse vi kommer lidt rundt i landet Pris idé : 400 kr
Normalt ville jeg nok sige ja, MEN jeg skal faktisk til Nordjylland her i næste uge så det kunne arrengeres hvis det var
SjeBets skriver: Normalt ville jeg nok sige ja, MEN jeg skal faktisk til Nordjylland her i næste uge så det kunne arrengeres hvis det var
Jamen det lyder da godt, vi er nu glade for det, men har bare ikke pladsen mere :/
der er lidt skrammer i pladen, men det kan hurtig spartles og males pæn. Puderne er pæne, og der er hjul på som kan låses
SjeBets skriver: Jamen det lyder da godt, vi er nu glade for det, men har bare ikke pladsen mere :/ der er lidt skrammer i pladen, men det kan hurtig spartles og males pæn. Puderne er pæne, og der er hjul på som kan låses
Jeg ved det ikke præcist endnu. Jeg skal have min nevø nogle dage nemlig, men ved ikke lige hvornår at han skal hjem( ham der er nordjyden) men det bliver nok en hverdag, ellers kan jeg smide det af ved min bror og så kan han tage det med når han er i ålborg, der er han ofte. så det burde kunne lykkes på¨den ene eller anden måde
SjeBets skriver: Jeg ved det ikke præcist endnu. Jeg skal have min nevø nogle dage nemlig, men ved ikke lige hvornår at han skal hjem( ham der er nordjyden) men det bliver nok en hverdag, ellers kan jeg smide det af ved min bror og så kan han tage det med når han er i ålborg, der er han ofte. så det burde kunne lykkes på¨den ene eller anden måde
Det tror jeg godt jeg kan overtale ham til., de bor i Løgstør og er ofte i ålborg,
Men vi kan lige snakkes ved om når vi når der til
SjeBets skriver: Det tror jeg godt jeg kan overtale ham til., de bor i Løgstør og er ofte i ålborg, Men vi kan lige snakkes ved om når vi når der til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128