Skulle vi ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Muhmi

Vi kunne også gøre det at der bliver holdt en på sjælland, en på fyn og en i jylland... Og dem der så kan og vil køre langt kan komme til dem de vil? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Loa

Jeg er helt klart på en dag på Sjælland.....

Super god mulighed for at komme af med noget tøj og evt erhverve sig noget nyt...

Både Kbh og Roskilde ville være fine for mig....

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

Muhmi skriver:

Vi kunne også gøre det at der bliver holdt en på sjælland, en på fyn og en i jylland... Og dem der så kan og vil køre langt kan komme til dem de vil? 

præcis..

Har vidst os foreslået det..

der skal bare være flere om at arrangere det så, for det er lidt svært for mig at finde lokaler alle stederne..

Anmeld

22. juli 2011

Zafir

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSGER tøjbytte dage Jeg er frisk (hvis jeg kan på den dato det bliver)

Har stemt sjælland

Anmeld

22. juli 2011

Muhmi

An&Jo skriver:

præcis..

Har vidst os foreslået det..

der skal bare være flere om at arrangere det så, for det er lidt svært for mig at finde lokaler alle stederne..

Nå, det havde jeg ikke lige læst hehe

Tja, jamen jeg vil da gerne ligge hus til, der kan dog ikke være mere end ti stykker og jeg bor sådan ret meget i midten af landet (jyllandet).. Ellers er der den mulighed at vi lejer et forsamlinghus sammen, det koster 1500,- og hvis vi så alle tager en ret mad med og vores egne drikkevarer så vil jeg gerne booke det og så kan vi lave en hyggebabytøjsbyttefest ?

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

Muhmi skriver:

Nå, det havde jeg ikke lige læst hehe

Tja, jamen jeg vil da gerne ligge hus til, der kan dog ikke være mere end ti stykker og jeg bor sådan ret meget i midten af landet (jyllandet).. Ellers er der den mulighed at vi lejer et forsamlinghus sammen, det koster 1500,- og hvis vi så alle tager en ret mad med og vores egne drikkevarer så vil jeg gerne booke det og så kan vi lave en hyggebabytøjsbyttefest ?

hvor i jyllandet snakker vi om??

Jeg havde også tænkt på at vi fandt et forsamlingshus hvis vi var nok til det.. Men vi skal vel op på omkring de 15-20 stykker før det kan betale sig??
god ide med at vi alle tager lidt mad med og så måske samler det som en buffet..

Anmeld

22. juli 2011

Malonde1985

Jeg er også frisk hvis det bliver på Sjælland :-)

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

Malonde1985 skriver:

Jeg er også frisk hvis det bliver på Sjælland :-)

Der er vidst en del der gerne vil på sjælland..

så mon ikke det er til at finde en dag derovre??

Anmeld

22. juli 2011

Malonde1985

An&Jo skriver:

Der er vidst en del der gerne vil på sjælland..

så mon ikke det er til at finde en dag derovre??

Jo det burde man da ku finde ud af ;-)

Anmeld

22. juli 2011

An&Jo

Malonde1985 skriver:

Jo det burde man da ku finde ud af ;-)

præcis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.