Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Jeg har stemt Østjylland, men jeg er ikke så Interesseret i at bytte, men nærmere sælge! Jeg har nemlig ALT for mange ting!!
Jeg har stemt Østjylland, men jeg er ikke så Interesseret i at bytte, men nærmere sælge! Jeg har nemlig ALT for mange ting!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lunae skriver:Jeg har stemt Østjylland, men jeg er ikke så Interesseret i at bytte, men nærmere sælge! Jeg har nemlig ALT for mange ting!!
An&Jo skriver:Jamen hvis det er kan det laves til en markedsdag lignende noget hvor folk både kan sælge og bytte..
Lunae skriver:God ide
Jeg har stemt SJÆLLAND meeeen er det i jylland og i f.eks september så kommer jeg også forbi
Carl-EmilsMoar skriver: Jeg har stemt SJÆLLAND meeeen er det i jylland og i f.eks september så kommer jeg også forbi
jeg stemmer for AALBORG
Ja dejlig belejligt for dig hva?
Jeg stemmer Viborg, det er stadig 40km fra hvor jeg bor men dog til at overskue og det er dejlig nemt at komme til hvis man ingen bil har
Jeg stemmer for tre dage, kan hverken komme til aalborg eller sjælland, synes det mangler en mulighed midt i mellem.
Kofoed33 skriver: Jeg stemmer for tre dage, kan hverken komme til aalborg eller sjælland, synes det mangler en mulighed midt i mellem.
An&Jo skriver: I afstemningen er der et svar der hedder midt imellem.. det allersidste svar.. Men vi kan også finde 3 dage..
I afstemningen er der et svar der hedder midt imellem.. det allersidste svar.. Men vi kan også finde 3 dage..
Der står mellem det nordligste og sydligste, ikke midt i mellem Vil vode den påstand og sige, at fredericia/middelfart er der hvor der er lige langt for dem der bor længst væk, og det er ikke midtpunktet for nord og syd, det er nok snare viborg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128