Super slankekur sælges billigt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

eElak

FruStolpe skriver:

Bil sælges. 50.000kr

Hvor mange ville hoppe i her... Man giver bestemt altid en detaljeret beskrivelse af det man sælger.... Jeg siger motioner mere, og spis mindre  

Jeg tænkte lige det samme som du nok kunne se.. ;-)

Jeg vil gerne dele et råd med jer - og det er gratis!

det ultimative er at spise mindre end man forbrænder... det lyder "simpelt" men det er det ikke..

Derfor er en god nøgle til succes at finde det rette værktøj som virker.. og da langt de flestes problemer ligger i at man indtager mere end man forbrænder.. Jamen så er værktøjet et middel til at holde styr på det man indtager.

SÅ skal man tænke over sit temperament. Der er utallige tilbud omkring hvordan man kan holde styr på kalorierne..
Jeg nævner i flæng:

slankedoktor
Weight Watchers
DDV
Madital (gratis, men elendigt i følge mig)
Madlog

osv osv..

Jeg har prøvet WW med stor succes.. Jeg smed 36 kg og det er via et pointsystem.. Jeg kunne vælge hvad jeg ville spise - jeg skulle bare holde styr på hvor meget!

Jeg tog på igen - forbandede graviditet og depression ;-)

Så har jeg prøvet slankedoktor.. PÅ nogle måder godt, da der er vejledning.. Men men men - det virker meget standardiseret, og da jeg ikke havde overskuddet og økonomien til at fortsætte, så hoppede jeg af.. og de 10 kg jeg nåede at tabe røg på igen.

NU er jeg på madlog... Det fungerer... Det er overskueligt at se hvor meget man indtager og af hvad.. Der er ikke nogen vejledning med diætist ligesom slankedoktor... Men det er så simpelt så man selv kan finde svarene.. og ellers er der grupper derinde ;-)
Der har jeg pt tabt knapt 17 kg på 2,5 måned og mangler stadig 25 kg.

Det vigtigste i et vægttab er dog at have UMPF følelsen med... Den rette motivation - ellers er man dømt til at mislykkes... Det er ligesom med rygestop...
I kan jo bare se min erfaring fra Slankedoktor.

Sorry - en smule off-topic.. men til gengæld er det gratis råd :-)

(jeg har også en taberblog: www.tabertrunten.blogspot.com) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

eElak

AalborgPigen skriver:

Nej.. Jeg ville egentlig bare vide hvad du mente .. Det var såmænd ikke derfor. 

aaaah... :-)

Men det var en skeptisk indstilling.. Som du nok kan se på mine andre indlæg nu ::-D 

Anmeld

22. juli 2011

Muffin_girl

KaLee skriver:

aaaah... :-)

Men det var en skeptisk indstilling.. Som du nok kan se på mine andre indlæg nu ::-D 

Ja kan jeg godt se.. Men der skal være plads til det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.