Super slankekur sælges billigt :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Mor-til-asta-09

CSDK<3 skriver:

Hvorfor sælge en slankekur????

Altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
får man så pengene tilbage hvis det ikke virker..?
Du er nødt til at fortælle lidt om hvad det er du prøver at sælge her..
Hvad går denne fantastiske slankekur ud på..?

Anmeld

22. juli 2011

eElak

AalborgPigen skriver:

???

Sorry, men når du ser sådan et indlæg, tror du så pr automatik på at det er en superkur?

Der er ingen beskrivelse af den eller noget...

Det virker meget som om at købe katten i sækken, og jeg har ikke tiltro til sådan noget..  

Anmeld

22. juli 2011

NJN

slap da lige af kvinder!! der er da mange der sælger slankekure..

Anmeld

22. juli 2011

ciliemil

jeg vil da gerne høre om den

Anmeld

22. juli 2011

baby012

kunne man få bare lidt a vide om den ?? er den en sulte kur ? kræver det motion ? hvilken mad må man spise i forløbet? hvor længe strækker kuren sig over ?   

hvor længe gik der fra du begyndte til de 10 kg var væk ? 

hvor længe gik der før din veninde havde tabt 55 kg? 

vil gerne vide hvad det er jeg køber  

Anmeld

22. juli 2011

FruStolpe

Bil sælges. 50.000kr

Hvor mange ville hoppe i her... Man giver bestemt altid en detaljeret beskrivelse af det man sælger.... Jeg siger motioner mere, og spis mindre  

Anmeld

22. juli 2011

eElak

Ann88 skriver:

Hvorfor er der altid nogen der skal bitche, get a life, mange gør det på trendsales ja, får i bøger gratis??? Jeg har selv betalt for den, så kan ikke liiige se jeres problem hvis i ikke har interesse så smut ud og bitch over noget andet

Jeg bitcher ikke... Jeg giver udtryk for at jeg ikke har meget tiltro til det. 

AT det var kortfattet var fordi jeg var på mobilen..

Nu er jeg på computeren, så her er den lange version.

Du kan ikke forvente at folk hopper på med det samme, uden at du har givet en beskrivelse af det du sælger. Jeg aner intet om hvad det er du sælger - det kan være alt lige fra en selvudløsende muuh'ende ko til køleskabet til den gyldne nøgle til livets hemmeligheder..

det var ikke for at så tvivl om din person, men indlægget virker mærkeligt og mindre troværdigt end de værste TV shop reklamer.

Så med det sagt - jeg kan se at jeg ikke er den eneste som undrer sig, så du må fortælle hvad det er du vil sælge, inden du kan forvente at folk faktisk ville købe det..

Anmeld

22. juli 2011

Muffin_girl

KaLee skriver:

Sorry, men når du ser sådan et indlæg, tror du så pr automatik på at det er en superkur?

Der er ingen beskrivelse af den eller noget...

Det virker meget som om at købe katten i sækken, og jeg har ikke tiltro til sådan noget..  

Nej.. Jeg ville egentlig bare vide hvad du mente .. Det var såmænd ikke derfor. 

Anmeld

22. juli 2011

Muffin_girl

Jeg syntes der skal være plads til det.. Mange på trendsales gør det samme.. Og skriver heller ikke særlig meget.. Der skal man skrive for at mere info  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.