pludselig ekstrem kløe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

170811

muzen skriver:

hvis du ringede til lægen og snakkede med dem ville de sige du skulle komme med det samme, de ser meget alvorligt på det med kløe

Min læge har ferie, så jeg vil ringe til min jordmoder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

muzen

170811 skriver:

Min læge har ferie, så jeg vil ringe til min jordmoder

håber du har en god en, for min afviste mig, og sagde at det var normalt at klø. min læge sage at jeg skulle komme med det samme til blodprøve.

Anmeld

22. juli 2011

SussieThyssen

170811 skriver:

Men det klør ikke hele tiden. Det tog lige 10 minutters tid, men det var virkelig voldsomt, også forsvandt det igen. Nu klør det sådan middel på fødder og fodsåler, og på mine overarme, men kan godt holde det ud, og næsten ikke klø igen..

Det må slet ikke klø på den måde uden kontrol..så se at få ringet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juli 2011

Den lykkelige

Kender det alt for godt.. da jeg var gravid var det lykken at gå ned af vores trappe fra 1. sal med bare tæer  Vi har kokos tæppe..   Ejhvor det kan vær irriterende..

Anmeld

22. juli 2011

170811

SussieThyssen skriver:

Det må slet ikke klø på den måde uden kontrol..så se at få ringet.

Kærligst
Sussie

Ja det gør jeg straks så, bliver helt urolig nu, for nu kører tankerne rundt, for har læst om det på google.. Og der står i en brochure fra hvidovre hospital (godt nok til folk der har fået konstateret leverbetinget graviditetskløe), at man skal ringe med det samme hvis man mærker mindre aktivitet, og jeg lå i morges, da jeg vågnede meget tidligt for at tisse, og tænkte at han havde været ret stille inde i maven. Ikke fuldstændig stille, har mærket ham lidt, men ikke helt så meget som jeg plejer synes jeg. ARGH!

Anmeld

22. juli 2011

SussieThyssen

170811 skriver:

Ja det gør jeg straks så, bliver helt urolig nu, for nu kører tankerne rundt, for har læst om det på google.. Og der står i en brochure fra hvidovre hospital (godt nok til folk der har fået konstateret leverbetinget graviditetskløe), at man skal ringe med det samme hvis man mærker mindre aktivitet, og jeg lå i morges, da jeg vågnede meget tidligt for at tisse, og tænkte at han havde været ret stille inde i maven. Ikke fuldstændig stille, har mærket ham lidt, men ikke helt så meget som jeg plejer synes jeg. ARGH!

Godt..du kommer med en update ikke??
Det skal nok gå...krammer.

Anmeld

22. juli 2011

Frk. Himmelblå

170811 skriver:

Afsted med dig til tjek! DU skal undersøges og have taget blodprøve + have kørt CTG. Kan ikke diskuteres.

Det med de gulige plamager og nedsat aktivitet skal du også nævne.

Update senere, tak.

Anmeld

22. juli 2011

chael

170811 skriver:

jeg vågnede her for 30 minutter siden og går ud for at lave morgenmad. jo længere tid jeg står jo mere begynder mine ben at klø. også mine fødder og fodsåler. det bliver værre og værre og efter 5 min må jeg sætte MIG ned for at klø igen for så kan jeg bare ikke holde det ud mere. har ikke rigtig haft kløe før i graviditeten. synes også mine ben fik sådan nogle lidt lyse/gullige skjolder/plamager? normalt? er 36+2

Lyder som leverkløe. Se at få ringet til svangregangen og få foretaget en blodprøve og evt blive sat i behandling.

Havde selv leverkløe i min 2. Graviditet. Et sandt helvede.

*Camilla 30+2

Anmeld

22. juli 2011

muzen

super du endelig hørt efter PØJ PØJ husk update :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.