Pigetøj str 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. juli 2011

Sasja77

Uh altså Wheat er jo bare et rigtig lækkert mærke:-)
Hvad siger du 300 pp i det hele for sættet og bukserne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

LotteN

Sasja77 skriver:

Uh altså Wheat er jo bare et rigtig lækkert mærke:-)
Hvad siger du 300 pp i det hele for sættet og bukserne?

skal vi så ikke mødes på midten og sige 320 pp ?

Anmeld

24. juli 2011

Sasja77

LotteN skriver:

skal vi så ikke mødes på midten og sige 320 pp ?

Undskyld at jeg ikke svarer før nu men har været til bryllup i weekenden:-)

Jeg vil virkelig gerne have det sæt (og de brune bukser) men jeg har jo helt glemt at spørge hvad stoffet er og er det sommertøj? -Her tænker jeg på wheat sættet. Jeg kan nemlig se at toppen er ret tynd... jeg ved godt at jeg har ladet dig vente længe og det er jeg ked af! Men jeg håber at du har tålmodighed til at svarer:-)

Anmeld

31. juli 2011

LotteN

Sasja77 skriver:

Jeg vil virkelig gerne have det sæt (og de brune bukser) men jeg har jo helt glemt at spørge hvad stoffet er og er det sommertøj? -Her tænker jeg på wheat sættet. Jeg kan nemlig se at toppen er ret tynd... jeg ved godt at jeg har ladet dig vente længe og det er jeg ked af! Men jeg håber at du har tålmodighed til at svarer:-)

Hej Sasja.

Jeg har ikke glemt dig har bare været på ferie hele ugen og lige kommet ind af døren nu her.
Så jeg kigger lige p ådet imorgen og vender tilbage.

Mvh Lotte

Anmeld

1. august 2011

LotteN

Sasja77 skriver:

Så fandt jeg sættet frem

Trøjen er 100 % cotton og ligeledes bukserne.
Trøjen er tynd i det og ligeså er bukserne - men hvis det er, så kan strømpebukser og en langærmede undertrøje gøre meget til efteråret
Jeg vil i hvert fald ikke kalde det et efterårssæt

Anmeld

1. august 2011

Sasja77

LotteN skriver:

Så fandt jeg sættet frem

Trøjen er 100 % cotton og ligeledes bukserne.
Trøjen er tynd i det og ligeså er bukserne - men hvis det er, så kan strømpebukser og en langærmede undertrøje gøre meget til efteråret
Jeg vil i hvert fald ikke kalde det et efterårssæt

Hej du,

Jeg vil jo gerne have det fantastisk flotte Wheat sæt og så de brune bukser ( kan du huske hvad det er for nogen? ) Og kunne vi stadig mødes på 340 inkl? Jeg bor i Sverige men du skal sende til dansk adresse

Anmeld

1. august 2011

Sasja77

Hov jeg havde jo set forkert... du spurgte om mødes på midten ved 320 pp....Det er ok for mig

Sasja77 skriver:

Hej du,

Jeg vil jo gerne have det fantastisk flotte Wheat sæt og så de brune bukser ( kan du huske hvad det er for nogen? ) Og kunne vi stadig mødes på 340 inkl? Jeg bor i Sverige men du skal sende til dansk adresse

Anmeld

1. august 2011

LotteN

Sasja77 skriver:

Hov jeg havde jo set forkert... du spurgte om mødes på midten ved 320 pp....Det er ok for mig

bare lige så du ike bliver skuffet når du modtager tøjet - bukserne(de brune) er ikke lange bukser, men 3/4. Er du obs på dette?

Anmeld

1. august 2011

Sasja77

LotteN skriver:

bare lige så du ike bliver skuffet når du modtager tøjet - bukserne(de brune) er ikke lange bukser, men 3/4. Er du obs på dette?

yep det er jeg OBS på Jeg tænkte at de kunne være rigtig søde med strømpebukser inden under

Anmeld

2. august 2011

LotteN

Sasja77 skriver:

yep det er jeg OBS på Jeg tænkte at de kunne være rigtig søde med strømpebukser inden under

SÅdan brugte jeg dem også, så det kan du sagtens

Jeg sender dig lige en PB.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.