Ok det var smart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Nessie

Stefanie8 skriver:

Ja man føler sig så "fed" - i "gamle" dage syntes jeg virkelig at gravide kvinder var smukke (kunne blive fuldstændig fortryllet af at se på dem) MEN NU tænker jeg bare: Ah pus, stakkels dig, det er snart overstået, he he.... Jeg har fundet et billede taget 37+0.... Er idag 38+3.......

Jamen hvor er den da fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

1000Ben

morethanperfect skriver:

Ej hvor er du flot altså . Den sidder da bare hvor den skal !

He he mange tak. Jordemor havde nær fået en chock og spurgte hvor mange babyer der var blevet overset, så den er jo nok større end normen, men tilgengæld sidder det hele også bare på maven, he he.... 

Anmeld

21. juli 2011

kamtok

Stefanie8 skriver:

Ja man føler sig så "fed" - i "gamle" dage syntes jeg virkelig at gravide kvinder var smukke (kunne blive fuldstændig fortryllet af at se på dem) MEN NU tænker jeg bare: Ah pus, stakkels dig, det er snart overstået, he he.... Jeg har fundet et billede taget 37+0.... Er idag 38+3.......

Den er da SMUK!! Meget stor og meget smuk..

Når jeg ser højgravide, så tænker jeg stille inde i mig selv (og nogle gange hviskende til min mor fx) GODT DET IKKE ER MIG! - Men jeg lå også ned de sidste 10 uger pga. bækkenløsning og syntes absolut ikke at det var sjovt..

Anmeld

21. juli 2011

1000Ben

kamtok skriver:

Den er da SMUK!! Meget stor og meget smuk..

Når jeg ser højgravide, så tænker jeg stille inde i mig selv (og nogle gange hviskende til min mor fx) GODT DET IKKE ER MIG! - Men jeg lå også ned de sidste 10 uger pga. bækkenløsning og syntes absolut ikke at det var sjovt..

Ja, personligt er jeg altså heller ikke fan af at være gravid, synes det er direkte hårdt. Har også bækkenløsning, men det er ikke så slemt at jeg SKAL ligge ned hele tiden. Men det gør nas..... Jeg synes bare man føler sig så ucharmerende og jeg glæder mig til at finde vej til mine 50 kg igen.... Klarede det på 3 måneder sidst, men med PKS skal jeg jo nok vente lidt med at træne, så der går nok længere tid denne gang, desværre... Jeg synes bare det er vildt jeg bliver så stor... Misunder dem som man næsten ikke kan se det på.....he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.