Ok det var smart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

1000Ben

He he, har lige fundet ud af at man kan vedhæfte billeder (selvom man ikke er +medlem), så I får da lige lidt billeder herfra

Billederne er taget for over 8 uger siden, så min mave kan efterhånden ikke holde til at blive større, så er glad for at den lille prinsesse kommer ud på mandag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

kamtok

WAUW for en dunk du så må gå med nu Men fiiiiin det er den altså..

Held og lykke med på mandag

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Flot mave, selv om den jo nok er blevet større i mellemtiden

Anmeld

21. juli 2011

1000Ben

kamtok skriver:

WAUW for en dunk du så må gå med nu Men fiiiiin det er den altså..

Held og lykke med på mandag

He he tak, ja min mavse er GIGA, så synes at jeg liiiige beholder de værste billeder her på min computer, da der er flere herinde som ville fortryde det at blive gravid, he he... - og skulle jo nødigt skræmme nogen... 

Anmeld

21. juli 2011

1000Ben

Nessie skriver:

Flot mave, selv om den jo nok er blevet større i mellemtiden

Tak, meget større er den blevet ja, desværre. En sød lille myg valgte så igår at stikke mig 2 gange på maven og der er bare ikke mere hud tilbage til at det kan hæve, så ja det klør bare, ha ha... 

Anmeld

21. juli 2011

kamtok

Stefanie8 skriver:

He he tak, ja min mavse er GIGA, så synes at jeg liiiige beholder de værste billeder her på min computer, da der er flere herinde som ville fortryde det at blive gravid, he he... - og skulle jo nødigt skræmme nogen... 

Aaarj vi vil da seeee (det kan jeg godt sige nu hvor jeg jo allerede har født, og selv har været en strandet hval)..

Anmeld

21. juli 2011

1000Ben

kamtok skriver:

Aaarj vi vil da seeee (det kan jeg godt sige nu hvor jeg jo allerede har født, og selv har været en strandet hval)..

Ja man føler sig så "fed" - i "gamle" dage syntes jeg virkelig at gravide kvinder var smukke (kunne blive fuldstændig fortryllet af at se på dem) MEN NU tænker jeg bare: Ah pus, stakkels dig, det er snart overstået, he he.... Jeg har fundet et billede taget 37+0.... Er idag 38+3.......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Stefanie8 skriver:

Tak, meget større er den blevet ja, desværre. En sød lille myg valgte så igår at stikke mig 2 gange på maven og der er bare ikke mere hud tilbage til at det kan hæve, så ja det klør bare, ha ha... 

Ej, hvor fejt

Vi vil da også gerne se billeder af maven, som den er nu. både med og uden myggestik

Min var også enorm, så det kunne være sjovt at se andres enorme vom

Anmeld

21. juli 2011

morethanperfect

Stefanie8 skriver:

He he, har lige fundet ud af at man kan vedhæfte billeder (selvom man ikke er +medlem), så I får da lige lidt billeder herfra

Billederne er taget for over 8 uger siden, så min mave kan efterhånden ikke holde til at blive større, så er glad for at den lille prinsesse kommer ud på mandag 

Ej hvor er du flot altså . Den sidder da bare hvor den skal !

Anmeld

21. juli 2011

1000Ben

Nessie skriver:

Ej, hvor fejt

Vi vil da også gerne se billeder af maven, som den er nu. både med og uden myggestik

Min var også enorm, så det kunne være sjovt at se andres enorme vom

He he, ja - har lige vedhæftet et i denne tråd, så det burde du også kunne se ik?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.