Angående deaktivering af profiler og sletning af billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Når brugernes profiler bliver deaktiveret (enten af brugeren selv eller os fra staff), så vil der ikke være adgang til billederne, og disse bliver derfor ikke slettet.

Skulle man ønske at få slettet billeder man har lagt ud i debatten, så kan man rette henvendelse til os i staff, og vi vil så tilbyde at slette billederne for jer. For nemhedens skyld vil vi gerne, hvis i smider et link til billederne i en pb til os.

Jeg håber det her har været svar nok til jeres spørgsmål, omkring lige netop det her emne

På vegne af staff

Carina - moderator

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Carina1977 skriver:

Når brugernes profiler bliver deaktiveret (enten af brugeren selv eller os fra staff), så vil der ikke være adgang til billederne, og disse bliver derfor ikke slettet.

Skulle man ønske at få slettet billeder man har lagt ud i debatten, så kan man rette henvendelse til os i staff, og vi vil så tilbyde at slette billederne for jer. For nemhedens skyld vil vi gerne, hvis i smider et link til billederne i en pb til os.

Jeg håber det her har været svar nok til jeres spørgsmål, omkring lige netop det her emne

På vegne af staff

Carina - moderator

Anmeld

21. juli 2011

Mi

Tak, så skulle der vist ikke være flere spørgsmål der

Anmeld

1. december 2011

minblob

Jeg har prøvet ihærdigt at slette min profil , nu op til flere gange , men af en elleranden årsag får jeg ikk lov at komme herfra , noget mé at passeword er forkert... Hjælp tak..!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.