Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er str 80 alt det på billedet med flyverdragten (den blå)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg kan ikke se billederne, tror der er noget galt
NinaSophia skriver: Jeg bor i Vestsjælland, Kalundborg. Det er str 80 alt det på billedet med flyverdragten (den blå) Afhentes hurtigst mulig..
Jeg bor i Vestsjælland, Kalundborg.
Afhentes hurtigst mulig..
Der er rigtig mange inkl mig selv som ikke kan se billeder på baby lige pt. Så giv det lige lidt tid, så kan det være at det løser sig, og at der er nogen der vil have tøjet
Kan desværre ikk se billederne smukke . Kan du ikke sende en pb med det ? Er meget interreseret, for Oscar mangler tøj ...
Kan desværre ikke se billederne på siden lige pt
NinaSophia skriver: Det kan jeg dårlig nok da jeg har pakket det ned efter billederne er taget.. Det er rigtig fint tøj, både til piger og drenge og der er også sutter som stadig er i indpakning osv.. Tøj osv i rigtig fin stand
Det kan jeg dårlig nok da jeg har pakket det ned efter billederne er taget.. Det er rigtig fint tøj, både til piger og drenge og der er også sutter som stadig er i indpakning osv.. Tøj osv i rigtig fin stand
Jeg vil tro billederne dukker op når problemet er løst
NinaSophia skriver:Det kan jeg dårlig nok da jeg har pakket det ned efter billederne er taget.. Det er rigtig fint tøj, både til piger og drenge og der er også sutter som stadig er i indpakning osv.. Tøj osv i rigtig fin stand
CamillaSoefelt skriver:Jeg vil godt afhente det hele! Hvor bor du?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128