Bare en lille update: Klokken er nu tre om natten her hvor jeg befinder mig, og jeg sidder med to klart positive tests - af hvert sit mærke - ved siden af mig!!!!
Jeg kunne simpelthen ikke sove, og måtte til sidst give under for blandingen af nysgerrighed, nerver og en blære, der var ved at briste.
Og nu ser det altså ud som om, jeg er gravid 

Det er altså lidt vildt. Den ene test er en clearblue (den med krydset) som jeg har taget tre gange tidligere (sidste måned) Så jeg ved, at den i hvert fald ikke giver skyggestreger. Og denne streg er da også næsten ligeså tydelig, og mindst ligeså blå, som den lodrette!
Det er simpelthen den mest surealistiske følelse, for al forvirringen har gjort, at jeg ikke rigtig tror på noget, før jeg har lægens ord for det. Og der er 5 timer til jeg kan ringe og få en aftale
Men al sund fornuft siger jo, at jeg er gravid, så jeg vil tillade mig at dele min umiddelbare glæde med Jer herinde - og tak for alle de søde ord, meninger og råd. Det er virkeli skønt, for jeg vil jo ikke dele det med familie og venner, før jeg er HELT sikker
Mange glade
fra mig!
- og nu vil jeg så, meget optimistisk, forsøge at udnytte de sidste anttetimer, jeg har tilbage
Anmeld