Erfaringer med skyggestreger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

Nanna R.R

Jeg er, som I sikkert allerede ved, temmelig forvirret! Jeg har, som jeg skriv i etv tidligere indlæg taget tre tests siden i mandags. Den første tog jeg om morgenen, og den viste en meget meget svag streg nummer to. Den anden tog jeg samme dag, efter besøg hos lægen med negativ blodprøve, og denne viste ligeledes en, dog svagere, streg nummer to. I går tog jeg så endnu en test, og også på denne fremkom der hurtigt en lidt stærkere, men stadig svag streg nummer to. Men jeg kan stadig se den, selvom jeg holder den ud i strakt arm.

Mit spørgsmål er så: Hvad er det med de der S**** skyggestreger? Er det noget man altid kan se, eller fremkommer de kun engang imellem?

I tilfælde af nummer to, så synes jeg, det er påfaldende, at jeg lige netop har ramt tre tests i træk, der alle sammen giver skyggestreg

Vil meget geren høre lidt mere om det her fænomen, da jeg altså er ved at flå håret ud af hovedet på mig selv og INTET konstruktivt kan foretage mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

ciliemil

du fra det du skriver vil jeg tro at du er gravid..

jeg havde det samme da jeg vente nummer 2 og 3

men jeg syntes du skal tale med lægen

Anmeld

21. juli 2011

Maalene

Uhh, håber godt nok den er der for dig

Har du evt. et billede af dem du kan vise os?

Min den første test var MEGET svag, næsten umulig og se, men sidder nu med STOR mave og går ind i uge 32 i morgen, så det kan sagtens være tegn på, at der er en lille spire på vej til jer

Kan lige vedhæfte billede af min første test, så du kan sammenligne med den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2011

Nanna R.R

ciliemil skriver:

du fra det du skriver vil jeg tro at du er gravid..

jeg havde det samme da jeg vente nummer 2 og 3

men jeg syntes du skal tale med lægen

Ihh, det vil jeg også så gerne tro, men efter at prøven hos lægen viste negativ, er jeg bare blevet vildt meget i tvivl !

Der er ikke andet at gøre end at vente nogle dage, tage en test eller to mere og så ellers bare se tiden an - selvom det er mega hårdt at vente!!!

Anmeld

21. juli 2011

ciliemil

Nanna R. R. skriver:

Ihh, det vil jeg også så gerne tro, men efter at prøven hos lægen viste negativ, er jeg bare blevet vildt meget i tvivl !

Der er ikke andet at gøre end at vente nogle dage, tage en test eller to mere og så ellers bare se tiden an - selvom det er mega hårdt at vente!!!

jeg ved at du kan gennem lægen få taget en blodprøve som kan fortælle dig det helt rigtig...

håber for dig

Anmeld

21. juli 2011

Nanna R.R

Maalene skriver:

Uhh, håber godt nok den er der for dig

Har du evt. et billede af dem du kan vise os?

Min den første test var MEGET svag, næsten umulig og se, men sidder nu med STOR mave og går ind i uge 32 i morgen, så det kan sagtens være tegn på, at der er en lille spire på vej til jer

Kan lige vedhæfte billede af min første test, så du kan sammenligne med den

Tak for billede Min ser nogenlunde lige sådan ud, men det er en anden test, så det er jo svært at sige. Min test er fra Clearblue.

Jeg har desværre ikke noget billede, men hvis næste test ser lige sådan ud, prøver jeg at tage et billede og lægge ind, så jeg kan få lidt professionel råd og vejledning

Jeg tror dog, jeg prøver at købe en anden test, for bliver helt bange for, at det bare er en her type test, der altid viser en skyggestreg

Anmeld

21. juli 2011

MoarLK

2 streger er 2 streger, selvom den er svag den ene...så den er hvis god nok...

Pøj pøj

Anmeld

21. juli 2011

Maalene

Nanna R. R. skriver:

Tak for billede Min ser nogenlunde lige sådan ud, men det er en anden test, så det er jo svært at sige. Min test er fra Clearblue.

Jeg har desværre ikke noget billede, men hvis næste test ser lige sådan ud, prøver jeg at tage et billede og lægge ind, så jeg kan få lidt professionel råd og vejledning

Jeg tror dog, jeg prøver at købe en anden test, for bliver helt bange for, at det bare er en her type test, der altid viser en skyggestreg

Lad os håbe, det er fordi der er en lille spire derinde

Ja, god idé... Prøv evt. den digitale test fra ClearBlue - så er der ingen streger, der skal tydes - men derimod får du et klart svar

Og det er da FEDT, hvis den skriver, at du er GRAVID - synes selv det var SÅ stort, at få ord på

Anmeld

22. juli 2011

Nanna R.R

Bare en lille update: Klokken er nu tre om natten her hvor jeg befinder mig, og jeg sidder med to klart positive tests - af hvert sit mærke - ved siden af mig!!!!

Jeg kunne simpelthen ikke sove, og måtte til sidst give under for blandingen af nysgerrighed, nerver og en blære, der var ved at briste.

Og nu ser det altså ud som om, jeg er gravid

Det er altså lidt vildt. Den ene test er en clearblue (den med krydset) som jeg har taget tre gange tidligere (sidste måned) Så jeg ved, at den i hvert fald ikke giver skyggestreger. Og denne streg er da også næsten ligeså tydelig, og mindst ligeså blå, som den lodrette!

Det er simpelthen den mest surealistiske følelse, for al forvirringen har gjort, at jeg ikke rigtig tror på noget, før jeg har lægens ord for det. Og der er 5 timer til jeg kan ringe og få en aftale

Men al sund fornuft siger jo, at jeg er gravid, så jeg vil tillade mig at dele min umiddelbare glæde med Jer herinde - og tak for alle de søde ord, meninger og råd. Det er virkeli skønt, for jeg vil jo ikke dele det med familie og venner, før jeg er HELT sikker Mange glade fra mig!

- og nu vil jeg så, meget optimistisk, forsøge at udnytte de sidste anttetimer, jeg har tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.