G-test efter 2 1/2 time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.753 visninger
11 svar
1 synes godt om
21. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg tog denne g-test kl 15.30 og der kom intet frem inden for tidsgrænsen. Jeg har været så dum at kigge på den 2 1/2 time senere og der er der kommet en lille streg med farve i. Jeg gjorde det samme for en uge siden men der var den mere utydelig, og tog det bare som værende en skyggestreg.  Men undrede mig dog stadig over den.

Ved ikke hvorfor jeg gider at pine mig selv sådan, men har før disse 2 tests aldrig kunne se noget på testene selv et døgn efter, altså hvor de var negative.

Så jeg syntes bare det er mystisk at der lige pludselig kommer noget frem så langtid efter tidsgrænsen, når der ALDRIG har gjort det før.

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, Ville bare snart ønske det blev vores tur.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

JuelZ

Jeg tog denne g-test kl 15.30 og der kom intet frem inden for tidsgrænsen. Jeg har været så dum at kigge på den 2 1/2 time senere og der er der kommet en lille streg med farve i. Jeg gjorde det samme for en uge siden men der var den mere utydelig, og tog det bare som værende en skyggestreg.  Men undrede mig dog stadig over den.

Ved ikke hvorfor jeg gider at pine mig selv sådan, men har før disse 2 tests aldrig kunne se noget på testene selv et døgn efter, altså hvor de var negative.

Så jeg syntes bare det er mystisk at der lige pludselig kommer noget frem så langtid efter tidsgrænsen, når der ALDRIG har gjort det før.

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, Ville bare snart ønske det blev vores tur.

Jeg havde selv sådan en test da jeg var gravid sidste år... Testede om formiddagen og gik ind og spiste morgenmad og positiv var den da jeg kom tilbage, testede så igen nogen dage efter og der kom en fin rød men svag streg inden for minutterne... 1 uge efter testede jeg klart positiv... Men ja ved ikke om din måske gør det samme???

Anmeld

21. juli 2011

Filippa & Liva

Umiddelbart ser den jo meget svagt positiv ud ... Men når der er gået så lang tid før stregen er kommet, kan du jo desværre ikk regne med den.

Krydser fingre for at det snart er jeres tur !

Anmeld

21. juli 2011

twinny

for det snart er jeres tur...

Men du kan ikk regne med en test efter så lang tid...

Anmeld

21. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Efter 10 min, som der stårpå pakkerne, kan man IKKE regne med resultatet.

Heller ikke på trods af tidligere oplevelser.

Man skal vente til testdag!!

*Camilla 30+1

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved godt at man skal vente til testdag, og det har jeg også gjort. Jeg har en gang før været gravid selvom jeg havde haft min mens. og det var det jeg ville tjekke denne her gang, så det ikke skete igen, for det gik meget galt sidste gang. Det var en graviditet uden for livmoderen, og det endte med hospitalindlæggelse og operation.

Jeg ved også godt man ikke kan stole på testen, når de 5 min. er gået (i dette tilfælde) Men man bliver alligevel i tvivl når man ser en streg og så endda med farve i. Håber jo på at vi kan nå at lave en økø baby, så vi ikke behøver at starte op i behandling her til august.

Anmeld

22. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg har på langt de fleste tests oplevet, at der kom en streg nr. 2 en del tid efter. Og jeg var ikke gravid. Det er noget med bakterier og ilt. Og ikke noget du kan regne med. 

Håber da for dig, at den er der alligevel. 

Anmeld

22. juli 2011

maria87

kan se du har testet med valmed, jeg  for dig, men vil os lige sige at man ikke altid kan regne med valmed testene, jeg har haft 4 posittive test men var ikke gravid. 

Anmeld

22. juli 2011

MLT

Det samme skete for mig, og den viste sig at være positiv 

Jeg krydser finger for dig, og håber at den er 'rigtig' positiv  Tag en test igen om en uges tid. Måske du kan se det tydligere der, hvis du er gravid! 

Anmeld

23. juli 2011

Mauser.

Ja den ser jo positiv ud, men jeg ved ikke om den er gyldig, når den har ligget så længe ?? jeg ville teste igen (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.