Når vi kender kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Carl-Emil's mor

Louiiiise skriver:

Super sødt navn, det er også lidt specielt navn og det synes jeg er super fedt, så hele børnehaven hedder dette

Har du været ud og shoppe drenge tøj idag. Ihh. Kan slet ikke vente til d. 1 august hvor vi forhåbenlig får af vide hvilket køn, der gemmer sig derinde

hihi tusind tak sødeste

Er SÅ spændt på at se hvad I skal have

har faktisk slet ikke shoppet noget idag  men vi skal shoppe i aften online

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

CmarianN

Carl-EmilsMoar skriver:

heheh ja det er fantastisk

dog var vi mest enige om pigenavnet  Carl-Emil skulle serveres et par gange men mest pga Carl

Hehe Oki :-) Hva var I enige om ved pige?

Anmeld

22. juli 2011

TbCp

Ajjj fantastisk

Vi skal først til md-scanning d. 9/9, men håber vi så kan få kønnet at vide der... det kunne vi ikke ved vores datter der kunne de først se det ved en scanning i uge 32... Men jeg får to ekstra scanninger (uge 28 + 35) så håber de kan se kønnet bare ved en af dem...

Tror dog selv vi får en pige, og så bliver det sandsynligvis en Elise....
Bliver det en dreng er vi ret enige om Mikkel.

Tillykke med den dejlige scanning

Anmeld

22. juli 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Ajjj fantastisk

Vi skal først til md-scanning d. 9/9, men håber vi så kan få kønnet at vide der... det kunne vi ikke ved vores datter der kunne de først se det ved en scanning i uge 32... Men jeg får to ekstra scanninger (uge 28 + 35) så håber de kan se kønnet bare ved en af dem...

Tror dog selv vi får en pige, og så bliver det sandsynligvis en Elise....
Bliver det en dreng er vi ret enige om Mikkel.

Tillykke med den dejlige scanning

Søde navne :-) Må man spørge hvorfor du får ekstra scanninger? Men mon ikke der er chance for at I kan se kønnet en af de tre gange :-) Håber det for jer, når I nu gerne vil :-)

Anmeld

22. juli 2011

Carl-Emil's mor

CmarianN skriver:

Hehe Oki :-) Hva var I enige om ved pige?

Clara-Emilie 

Anmeld

22. juli 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Søde navne :-) Må man spørge hvorfor du får ekstra scanninger? Men mon ikke der er chance for at I kan se kønnet en af de tre gange :-) Håber det for jer, når I nu gerne vil :-)

Det er fordi jeg får noget medicin... og tror muligvis også det er fordi jeg fik akut kejsersnit sidst.. tror i hvertfald scanningen i uge 35 er pga. kejsersnittet og d. i 28 er pga. medicinen.. Vi klager ikke

Anmeld

22. juli 2011

CmarianN

TbCp skriver:

Det er fordi jeg får noget medicin... og tror muligvis også det er fordi jeg fik akut kejsersnit sidst.. tror i hvertfald scanningen i uge 35 er pga. kejsersnittet og d. i 28 er pga. medicinen.. Vi klager ikke

Okay. Betryggende for jer at der bliver holdt øje :-) Og endnu mere skønt at I får lille fisen at se dobbelt så mange gange ;-D

Anmeld

22. juli 2011

CmarianN

Carl-EmilsMoar skriver:

Clara-Emilie 

Ej hvor fint :-)

Anmeld

22. juli 2011

TbCp

CmarianN skriver:

Okay. Betryggende for jer at der bliver holdt øje :-) Og endnu mere skønt at I får lille fisen at se dobbelt så mange gange ;-D

Ja meget

Anmeld

29. juli 2011

Vivian87

Vi fik at vide for 2 uger siden at vi venter en lille pige, og manden min er helt smask forelsket i hende allerede Han siger hendes navn hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.