Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jamen synes da lige at vi skal holde hinanden opdateret når vi kommer til at kende kønnet Hvis selvfølgelig I andre har lyst
Kan selv ligge ud og sige at vi dagsdato den 21 juli fik besked om at vi venter os en fantastisk lille dreng der har kæmpe aktivitet og et utrolig flot stort godt hjerte Hun spurgte " Du har kunne mærke ham et lille stykke tid ik?" hvortil jeg blot kunne sige jo.. hun sagde så " Det var godt fordi han ligger også præcis så du skal kunne mærke ham ganske let også hvis du trykker på din mave"
Så nu kan jeg stolt sige at min søn hedder Carl-Emil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carl-EmilsMoar skriver: Jamen synes da lige at vi skal holde hinanden opdateret når vi kommer til at kende kønnet Hvis selvfølgelig I andre har lyst Kan selv ligge ud og sige at vi dagsdato den 21 juli fik besked om at vi venter os en fantastisk lille dreng der har kæmpe aktivitet og et utrolig flot stort godt hjerte Hun spurgte " Du har kunne mærke ham et lille stykke tid ik?" hvortil jeg blot kunne sige jo.. hun sagde så " Det var godt fordi han ligger også præcis så du skal kunne mærke ham ganske let også hvis du trykker på din mave" Så nu kan jeg stolt sige at min søn hedder Carl-Emil
Det må da bare være helt fantastisk
En hyggelig tråd, men her vil jeg ikke kunne bidrage, da vi gemmer overraskelsen af kønnet til den store dag
Men Tillykke til jer
CmarianN skriver: Det må da bare være helt fantastisk En hyggelig tråd, men her vil jeg ikke kunne bidrage, da vi gemmer overraskelsen af kønnet til den store dag Men Tillykke til jer
heheh det var virkelig også bare helt fantastisk også rart at omtale ham med navn nu
Ja jeg tænkte det var en hyggelig og positiv tråd ( dem bør der være flere af på baby dk   så om man kan bidrage eller ej må man gerne kommentere
Carl-EmilsMoar skriver: heheh det var virkelig også bare helt fantastisk også rart at omtale ham med navn nu Ja jeg tænkte det var en hyggelig og positiv tråd ( dem bør der være flere af på baby dk   så om man kan bidrage eller ej må man gerne kommentere
Ja, om ikke andet er det da hyggeligt, at læse hvad I andre finder ud af I skal have Hvordan er I kommet frem til navnet, hvis man må spørge?
CmarianN skriver: Ja, om ikke andet er det da hyggeligt, at læse hvad I andre finder ud af I skal have Hvordan er I kommet frem til navnet, hvis man må spørge?
Jamen vi ville gerne have et originalt sødt navn også er jeg vokset op med en dreng der er nogle år yngre end mig der hed det også blev vi bare enige om at det skulle han hede vi var også inde over andre navne men vi vende tilbage til dette hver eneste gang
Carl-EmilsMoar skriver: Jamen vi ville gerne have et originalt sødt navn også er jeg vokset op med en dreng der er nogle år yngre end mig der hed det også blev vi bare enige om at det skulle han hede vi var også inde over andre navne men vi vende tilbage til dette hver eneste gang
Okay Dejligt I er enige!
CmarianN skriver: Okay Dejligt I er enige!
heheh ja det er fantastisk
dog var vi mest enige om pigenavnet Carl-Emil skulle serveres et par gange men mest pga Carl
Tillykke med den kommende søn.. Jeg vil helt klart vide kønnet.. Jeg kan næsten ikke vente med at få det at vide.. jeg skal først til scanning igen d. 31. august.. Men jeg har skrevet til en klinik i Flensborg, hvor man kan få 3D/4D scanning for kun 410,-. Vi bor helt i Nordjylland, men vi skal på camping i Kruså her i uge 31.. Så der kunne det være fint hvis vi lige kunne få en tid.. Håber håber De skriver nemlig at de kan se kønnet fra uge 15.. Og om 14 dage er jeg 16+3 så det ville være perfekt..
Super sødt navn, det er også lidt specielt navn og det synes jeg er super fedt, så hele børnehaven hedder dette
Har du været ud og shoppe drenge tøj idag. Ihh. Kan slet ikke vente til d. 1 august hvor vi forhåbenlig får af vide hvilket køn, der gemmer sig derinde
Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver: Tillykke med den kommende søn.. Jeg vil helt klart vide kønnet.. Jeg kan næsten ikke vente med at få det at vide.. jeg skal først til scanning igen d. 31. august.. Men jeg har skrevet til en klinik i Flensborg, hvor man kan få 3D/4D scanning for kun 410,-. Vi bor helt i Nordjylland, men vi skal på camping i Kruså her i uge 31.. Så der kunne det være fint hvis vi lige kunne få en tid.. Håber håber De skriver nemlig at de kan se kønnet fra uge 15.. Og om 14 dage er jeg 16+3 så det ville være perfekt..
Tusind tak
Det var en helt fantastisk oplevelse så satser på dig for at det lykkedes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128