Hvorfor kan man ikke "bare" vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

svanen73

Nu det jo ik alle der NYDER sin graviditet...jeg gjorte ik og har tidligere født i uge 34...så oz gerne min søn var kommet der, da jeg havde en hård graviditet + jeg heller ik er ung længere 

Og allerede der var han stor nok til at klare sig fint dog kunne jeg ik finde på at bede om at bli sat i gang, hvilket heller ik vil kunne lade sig gøre...medmindre noget var galt self.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Mettefpigen

Altså vil sige at hvis man f.eks har haft en hård graviditet kan jeg da godt forstå at man måske ville ønske at man kunne blive sat i gang i så "tidlig" en uge, men tror altså mere det er fordi man måske er træt af det... Tror jo at man ville gøre det fordi når man ved at det er farligt for barnet... Personligt har jeg haft en ret hård psykisk graviditet og har ikk haft mange uger hvor jeg kunne nyde min graviditet... Og jeg kunne da godt engang imellem tænke at jeg bare gerne ville have ham ud, men kunne da ikk drømme om at få det gjort før termin...

Anmeld

21. juli 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Jo, selvfølgelig tror jeg det

Men læste den anden dag, at der var en der havde skrevet, "bare man kunne blive sat igang nu" Og det var altså en gravid i 33. uge. Synes godt nok det virker lidt tankeløst at sige sådan. Men det er nok bare mig, jeg glææææder mig da også helt vildt til baby kommer. Men kunne dog ikke finde på at have tanker om at blive sat i gang 7 uger før termin

Ja okay - det synes jeg også er tidligt nok! Synes også det er en smule tankeløst. Men vi kan da kun håbe at det var utålmodigheden, der talte

Frygter selv at komme til at sige den slags til den tid.. For nøj jeg synes tiden er lang... Men lillepigen skal for guds skyld lade være med at melde sin ankomst før vi skriver november! Har termin den 10. november

Anmeld

21. juli 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Ja, det undre mig.. Synes jeg et par gange har stødt på indlæg herinde, hvor piger er gravide i uge 33-34, og de skriver at nu vil de altså have babyen ud!

Kan da godt se at det kan være hårdt at være gravid osv. Men helt ærligt, det er da ikke for barnets bedste at få det ud så mange uger før termin. Og hvilken mor vil ikke sit barns bedste???

Jeg forstår det simpelthen ikke! Jeg bliver så målløs hver gang en gravid skriver at nu må babyen godt komme ud, for nu har hun ikke mere tålmodighed. 

Jeg er selv gravid og NYDER det. Og har bestemt ikke travlt med at få baby ud før termin!

Jeg tror ikke tøserne MENER at nu skal den ud, men nærmere at de er nysgerrige efter at se deres baby.

Jeg ventede nærmest på at skulle blive sat igang, da jeg havde sat mig i hovedet at jeg ikke ville føde på terminen, men heldigvis kom hun 40+5

Anmeld

21. juli 2011

Victoriasmor88

Jeg er nok lidt naiv og tror på at en mor vil sit barn det bedste  Så jeg tror bestemt ikke det er ondt ment.

Anmeld

21. juli 2011

Mauser.

I mine øjne handler det om hvordan man tolker tingene, du kunne jo se på det som at her er en mor som virkelig glæder sig til at hendes barn kommer og ønsker virkelig snart at se det, det er jo bestemt ikke negativt i mine øjne ! Syntes at folk har ufatteligt travlt med at dømme hinanden og veje hinanden op og ned ! 

Det ville trods alt være være hvis hun ønskede at babyen blev i maven forevigt fordi hun ikke glædede sig og var utålmodig. 

Selv er jeg i uge 28 og er pisse utålmodig, jeg glæder mig så ufatteligt meget til hun kommer og syntes at tiden snegler sig afsted, og hvis hun kommer lidt før tid er jeg skam ikke den der brokker mig, og det er IKKE fordi jeg ønsker at hun skal have en dårlig start på livet pga. for tidlig fødsel, jeg er bare VILDT spændt. 

Anmeld

21. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Ja, det undre mig.. Synes jeg et par gange har stødt på indlæg herinde, hvor piger er gravide i uge 33-34, og de skriver at nu vil de altså have babyen ud!

Kan da godt se at det kan være hårdt at være gravid osv. Men helt ærligt, det er da ikke for barnets bedste at få det ud så mange uger før termin. Og hvilken mor vil ikke sit barns bedste???

Jeg forstår det simpelthen ikke! Jeg bliver så målløs hver gang en gravid skriver at nu må babyen godt komme ud, for nu har hun ikke mere tålmodighed. 

Jeg er selv gravid og NYDER det. Og har bestemt ikke travlt med at få baby ud før termin!

Det er ikke mange minutter siden, jeg stillede mig selv det spørgsmål

Tror de fleste der tænker, skriver sådan, er dem der ikke kender 100% til evt. Konsekvenser.

Min søn er født bare 2 uger før tid og han har ikke haft nogen nem start på livet. Så jeg ville da hellere have haft han havde fået de sidste 14 dage med. Og det til trods for jeg fuld ammede ham i 5 mdr. (derefter ville han ikke)

Så nej, jeg undre mig også.

Dette er min 3. Graviditet og jeg syntes da heller ikke det er lige sjovt hver dag. Men jeg vil langt hellere have baby i maven de sidste 10 uger, end at føde før tid.

Så ja, kan godt forstå det for mange kan være belastende. Men nogengange er det faktisk også som om, at der er gået mode i at føde lidt før tid, hvorfor ved jeg ikke.

Men jeg er 100% enig med dig.

*Camilla 30+1

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Det er ikke mange minutter siden, jeg stillede mig selv det spørgsmål

Tror de fleste der tænker, skriver sådan, er dem der ikke kender 100% til evt. Konsekvenser.

Min søn er født bare 2 uger før tid og han har ikke haft nogen nem start på livet. Så jeg ville da hellere have haft han havde fået de sidste 14 dage med. Og det til trods for jeg fuld ammede ham i 5 mdr. (derefter ville han ikke)

Så nej, jeg undre mig også.

Dette er min 3. Graviditet og jeg syntes da heller ikke det er lige sjovt hver dag. Men jeg vil langt hellere have baby i maven de sidste 10 uger, end at føde før tid.

Så ja, kan godt forstå det for mange kan være belastende. Men nogengange er det faktisk også som om, at der er gået mode i at føde lidt før tid, hvorfor ved jeg ikke.

Men jeg er 100% enig med dig.

*Camilla 30+1

Dejligt at du kan følge mig

Og jeg er da godt klar over at "mange" bare siger sådan fordi de glæder sig, og det forstår jeg godt! 

Det er heller ikke for at dømme nogle eller lignende, men det undre mig virkelig bare at man ligefrem tænker og skriver, at man ønsker at blive sat igang 7 uger før termin. 

Så synes da at man skal være glad for at man har mulighed for at have en normal graviditet (om den så er hård eller ej) Og kan bære sit barn helt til termin

Anmeld

22. juli 2011

Taniakb

Mulleunge skriver:

I mine øjne handler det om hvordan man tolker tingene, du kunne jo se på det som at her er en mor som virkelig glæder sig til at hendes barn kommer og ønsker virkelig snart at se det, det er jo bestemt ikke negativt i mine øjne ! Syntes at folk har ufatteligt travlt med at dømme hinanden og veje hinanden op og ned ! 

Det ville trods alt være være hvis hun ønskede at babyen blev i maven forevigt fordi hun ikke glædede sig og var utålmodig. 

Selv er jeg i uge 28 og er pisse utålmodig, jeg glæder mig så ufatteligt meget til hun kommer og syntes at tiden snegler sig afsted, og hvis hun kommer lidt før tid er jeg skam ikke den der brokker mig, og det er IKKE fordi jeg ønsker at hun skal have en dårlig start på livet pga. for tidlig fødsel, jeg er bare VILDT spændt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.