Hvorfor kan man ikke "bare" vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja, det undre mig.. Synes jeg et par gange har stødt på indlæg herinde, hvor piger er gravide i uge 33-34, og de skriver at nu vil de altså have babyen ud!

Kan da godt se at det kan være hårdt at være gravid osv. Men helt ærligt, det er da ikke for barnets bedste at få det ud så mange uger før termin. Og hvilken mor vil ikke sit barns bedste???

Jeg forstår det simpelthen ikke! Jeg bliver så målløs hver gang en gravid skriver at nu må babyen godt komme ud, for nu har hun ikke mere tålmodighed. 

Jeg er selv gravid og NYDER det. Og har bestemt ikke travlt med at få baby ud før termin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

AndreasMor84

Tror nu det er de færreste som ønsker at deres baby skal komme ud 2 mdr. før termin og dermed være præmaturbarn.. Tror nu mere det er fordi man er utålmodig og gerne vil se sit vidunder og måske døjer med en masse gener som man gerne snart vil slippe for Personligt har jeg selv 7 uger igen og er da utålmodig efterhånden og er begyndt at døje med mange smerter i mine fingre.. men derfor ønsker jeg jo ikke, at mit barn skal fødes NU

Anmeld

21. juli 2011

Chalala85

Solstråle2011 skriver:

Tror nu det er de færreste som ønsker at deres baby skal komme ud 2 mdr. før termin og dermed være præmaturbarn.. Tror nu mere det er fordi man er utålmodig og gerne vil se sit vidunder og måske døjer med en masse gener som man gerne snart vil slippe for Personligt har jeg selv 7 uger igen og er da utålmodig efterhånden og er begyndt at døje med mange smerter i mine fingre.. men derfor ønsker jeg jo ikke, at mit barn skal fødes NU

enig, tror bestemt heller ikke det skal forståes som at mor ønsker bebs ud før tid.

Anmeld

21. juli 2011

MamaLook

Mon "Nu er jeg i uge 34 - baby må godt komme uuuud!" kan betyde "Nu er jeg utålmodig, og så vil jeg bare gerne snart nå termin, så baby kan komme uuuud"

? Ikke alle er lige gode til at formulere sig..

Men jeg er helt enig med dig

Anmeld

21. juli 2011

Nadia&Daniel

Chalala85 skriver:

enig, tror bestemt heller ikke det skal forståes som at mor ønsker bebs ud før tid.

Anmeld

21. juli 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hmmm... for mig er det mest at alt er klart og parat... er så spændt på at se ham og nyde ham fuldt ud så det er svært at vente...

lidt alla den sidste uge før sommerferien... det er bare den hårdeste uge at gå i skole i sys man for man ved hvor tæt man er på at have fri... eller sådan var det for mig i hvert fald...

Har snakket med lægen og ved godt nu at det helt klart er bedst at vente så længe som muligt mod termin da lungerne endnu ikke er helt klar...

det er absolut ikke fordi jeg syntes det er hårdt eller irriterende at være gravid... jeg nyder det rigtig meget... synes det er helt vildt fascinerende at se på maven mens han ligger og danser derinde...

jeg er kun uge 32+3 nu... og er helt vild utålmodig for at se ham og holde ham...

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

MamaLook skriver:

Mon "Nu er jeg i uge 34 - baby må godt komme uuuud!" kan betyde "Nu er jeg utålmodig, og så vil jeg bare gerne snart nå termin, så baby kan komme uuuud"

? Ikke alle er lige gode til at formulere sig..

Men jeg er helt enig med dig

Ja det kan du selvfølgelig have ret i

Anmeld

21. juli 2011

Madam Blå

Jeg er 24+0 og glæder mig til hun kommer ud. Er ikke utålmodig endnu, men det kommer garanteret! Er sygemeldt med bækkenløsning, og har været det siden uge 12, og er nu begyndt at få meget vand i kroppen. Jeg nyder at være gravid - men er også pisse træt af det til tider, må jeg da indrømme. Jeg glæder mig til at se mit guld og til at få min bevægelighed tilbage

Tror ikke at nogen ønsker at føde så lang tid inden termin. Men kunne selv godt ønske, hvis lillepigen har en god vægt, at hun kom en uge eller to før termin..

Tror du ikke bare det er utålmodigheden, der taler? Det tænker jeg, at det er Håber jeg da

Anmeld

21. juli 2011

Hulubulu86

Mon ikke det er skrevet i sjov? Det er jo oftest bare fordi de glæder sig helt vildt til at få den lille i armene (og måske fordi de har haft det skidt under graviditeten med bækkenløsning etc).

Jeg tolker det i hvert fald som sagt i sjov, og kan godt forstå dem.

Personligt går jeg og fortæller lillemanden han skal blive derinde (selvom han ville være født indenfor termin hvis han kom nu), både fordi min mand endnu ikke har fået visa til danmark og fordi jeg bestemt ikke har travlt, kunne sagtens være gravid i laaang tid endnu (men jeg har også haft en supernem og dejlig graviditet)

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Jeg er 24+0 og glæder mig til hun kommer ud. Er ikke utålmodig endnu, men det kommer garanteret! Er sygemeldt med bækkenløsning, og har været det siden uge 12, og er nu begyndt at få meget vand i kroppen. Jeg nyder at være gravid - men er også pisse træt af det til tider, må jeg da indrømme. Jeg glæder mig til at se mit guld og til at få min bevægelighed tilbage

Tror ikke at nogen ønsker at føde så lang tid inden termin. Men kunne selv godt ønske, hvis lillepigen har en god vægt, at hun kom en uge eller to før termin..

Tror du ikke bare det er utålmodigheden, der taler? Det tænker jeg, at det er Håber jeg da

Jo, selvfølgelig tror jeg det

Men læste den anden dag, at der var en der havde skrevet, "bare man kunne blive sat igang nu" Og det var altså en gravid i 33. uge. Synes godt nok det virker lidt tankeløst at sige sådan. Men det er nok bare mig, jeg glææææder mig da også helt vildt til baby kommer. Men kunne dog ikke finde på at have tanker om at blive sat i gang 7 uger før termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.