så er svigerfam. sku underlige igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. december 2008

Siber

Hej Tøser,
ja nu må jeg altså lige læsse af! Nu er det svigerfam der er underlige igen - eller også er det bare mig! Vi skal i år holde jul hos svigermor og far.
I går var vi sammen, og svigermutti siger så, vi har aftalt at til jul giver vi hinanden en gave, fordi vi bliver 10 mennesker, og de gaver vi får fra min fam, om vi ikke kan åbne dem den 25 (hvor vi skal til julefrokost hos min mor og far)
Hvad er nu det? må vi nu ikke selv bestemme om vi giver hinanden en eller fire gaver? og så vidt jeg ved er det den 24 dec. at der er jule aften, og der er da der man holder jule og ikke den 25 26 27 osv. (med mindre man er skilsmissebarn, og det er jeg ikke) jeg synes det er underlige at de skal blande sig, eller hva?
Og det var for tøsernes skyld? altså hvis Alma og Johanna ikke kan holde sig vågne, så må de jo komme i seng altså!

Nå jeg måtte bare lgie ud med det!
Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Mikkelmusen

Ja hvis jeg var dig ville jeg ta alle gaverne med alligevel. Færdig slut!

Anmeld

20. december 2008

Siber

Mikkelmusen skriver:

Ja hvis jeg var dig ville jeg ta alle gaverne med alligevel. Færdig slut!

og ved du hvad det værster er............................jeg bliver helt Rikke 4 år, så har jeg bare i protest lyst til at købe endnu flere gaver!

Men det gør jeg nu ikke!

Anmeld

20. december 2008

Lene76

hmmm syntes din svigermor lyder mere mærkelig end min.... hehe forstår ik helt hva hun har gang i med det gave halløj. Jeg er helt enig med dig i at man holder julaften den 24 med mindre man er skilmissebarn..... så jeg vil bare ta gaverne med børnene får skisme da sikkert osse mere en en gave....... på det punkt går min svigerforældre lidt over gevind hehe tror alle får mindst 5 gaver fra dem hehe, og det brokker vi os jo ik over

Derimod sagde min svigermor forlede at for hende var det ik jul det år hun ik holder jul med hendes børnebørn..... for hende er det vigtigt t hun er sammen med dem når de pakker deres gaver op, hvilket vil sige når vi hvert 2 år har papdatteren juleaften så forventer sviger at det er hos dem vi holder jul men "fanme" om jeg syntes det er fari overfor mine forældre som har taget Cille ind som barnebarn på ligefod med MIlle og Viktor..... så jeg er ik helt populær, men heldigvis var min svigerinde enig med mig om at vi altså ik gider at hold julaften dage i træt for hendes skyld.....

Ups sorry rikke det var ik meningen at det sku fylde så meget....

Knus Lene

Anmeld

20. december 2008

Siber

Lene76 skriver:

hmmm syntes din svigermor lyder mere mærkelig end min.... hehe forstår ik helt hva hun har gang i med det gave halløj. Jeg er helt enig med dig i at man holder julaften den 24 med mindre man er skilmissebarn..... så jeg vil bare ta gaverne med børnene får skisme da sikkert osse mere en en gave....... på det punkt går min svigerforældre lidt over gevind hehe tror alle får mindst 5 gaver fra dem hehe, og det brokker vi os jo ik over

Derimod sagde min svigermor forlede at for hende var det ik jul det år hun ik holder jul med hendes børnebørn..... for hende er det vigtigt t hun er sammen med dem når de pakker deres gaver op, hvilket vil sige når vi hvert 2 år har papdatteren juleaften så forventer sviger at det er hos dem vi holder jul men "fanme" om jeg syntes det er fari overfor mine forældre som har taget Cille ind som barnebarn på ligefod med MIlle og Viktor..... så jeg er ik helt populær, men heldigvis var min svigerinde enig med mig om at vi altså ik gider at hold julaften dage i træt for hendes skyld.....

Ups sorry rikke det var ik meningen at det sku fylde så meget....

Knus Lene

jamen hvad sker der med den svigerfam. Det er sku godt det ikke er dem man har giftet sig med!

Knus Siber

Anmeld

20. december 2008

Helle30

Og nu bliver jeg Rikke 4 år på dine vegne. Det skal hun da overhovedet ikke blande sig i. At foreslå, I venter med dine forældres gaver til d. 25.
Hvad er da det for noget?
Jeg var sponset direkte ud efter nogle flere gaver - aijj måske ikke, men jeg havde ihvertfald sørget for at huske at tage dem allesammen med.

- Helle

Anmeld

20. december 2008

linemus

Synes også det lyder ret mærkeligt, men studser mest over, at "de har aftalt" - de har jo bestemt, og det gør man bare ikke, for juleaften er alles. Så kan man da blive enige om dit og dat, men kun hvis man bliver enige. Synes heller ikke om at sprede juleaften over flere dage, men har dog gjort det før vi fik børn, hvor vi holdt jul både en dag hos mine forældre og en dag hos Kaspers (altså kun hvert 2. år, for min mor/far kunne godt finde ud af at deles). Men det er også noget andet. Din svigermor skal da ikke bestemme, hvornår I skal have jeres gaver. Bliver altså lidt harm over det, for det lyder som om de bare vil presse det ned over hovedet på jer.

Knus Line - der også ville blive 4 år over sådan noget

Anmeld

20. december 2008

Siber

Helle30 skriver:

Og nu bliver jeg Rikke 4 år på dine vegne. Det skal hun da overhovedet ikke blande sig i. At foreslå, I venter med dine forældres gaver til d. 25.
Hvad er da det for noget?
Jeg var sponset direkte ud efter nogle flere gaver - aijj måske ikke, men jeg havde ihvertfald sørget for at huske at tage dem allesammen med.

- Helle

og det kan du bande på at jeg gør. Når vi så har pakket dem op, så pakker jeg dem ind igen, så de kan blive pakket ud igen!

EJ OK RIKKE 4 ÅR

Anmeld

20. december 2008

Lene76

Siber skriver:

og det kan du bande på at jeg gør. Når vi så har pakket dem op, så pakker jeg dem ind igen, så de kan blive pakket ud igen!

EJ OK RIKKE 4 ÅR

hehe så husk tabe Rikke 4 år...... hehe

Anmeld

20. december 2008

mor til en del

Det skal de da ikke bestemme.....godt jeg aldrig holder jule med svigerfamilien.

Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.