Aaargh!!! mænd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Barbamama

Ranarupta skriver:

Ja, det er bare så dumt! 
Nogle gange, så skal de bare pakke sig!

Nicolai har været ude til noget Tour de France-druk igår... Det sidste jeg hører fra ham var kl.3 i nat. Han ville lige fange en øl med en af de andre - selvom han var på vej hjem. Og det er helt fint med mig.
Men jeg bliver skidenervøs, når jeg så bare slet ikke kan få fat på ham kl.8 om morgenen... Tænk, hvis der var sket noget...
(Har heldigvis hørt fra ham nu.)

Men det ærgrer mig ret meget, at han ikke har noget imod at tage halvanden fridag pga. druk, men ikke vil tage en, når jeg har behov for det, når både A og jeg er syge.
(Men han drikker heldigvis meget sjældent, så det er sikkert fordi hans arbejdsopgaver har tilladt fridagene) 

Det kan jeg sgu godt forstå du bliver ked af!!! Det var jeg også blevet. Det ville jeg slet ikke kunne sætte mig ind i! Jeg har fået Casper til at blive hjemme engang. Alt vandværket var sat ind for at han skulle blive hjemme. Jeg kunne slet ikke overskue hvis han tog af sted. Men ja det virker tit som om man er to forskellige rumvæsener der taler et helt forskelligt sprog!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Ranarupta

michella80 skriver:

Det kan jeg sgu godt forstå du bliver ked af!!! Det var jeg også blevet. Det ville jeg slet ikke kunne sætte mig ind i! Jeg har fået Casper til at blive hjemme engang. Alt vandværket var sat ind for at han skulle blive hjemme. Jeg kunne slet ikke overskue hvis han tog af sted. Men ja det virker tit som om man er to forskellige rumvæsener der taler et helt forskelligt sprog!

Det rører mig ikke, at han tog afsted - jeg ved, at han havde behov for at komme ud og være langhåret. 
Men vi har en aftale om, at han ligesom giver besked om hans færden, i hvert fald, når det strækker sig over nat og morgen.

Og dét med fridagene... Det er en snak, vi i hvert fald lige skal have, når han har fået sovet. 

Anmeld

22. juli 2011

sarahb

I LOOOOVE dine indlæg om mænd!!!!! hahahaha...
Jeg synes alle de issues omkring de skiiide mænd er så latterlige jeg ikk engang orker komme ud med det!! haha

Anmeld

22. juli 2011

<3

Hvor er I bare dejlige allesammen! Jeg kender til hver og en af jeres historier men hormonerne har lige lukket ned for min hjerne så desværre kan jeg ikke selv komme med eksempler

Men tilslutter mig gerne koret "Årh mænd altså!" og tilføjer man kan ikke leve med dem og heller ikke uden dem

Anmeld

22. juli 2011

Barbamama

Ranarupta skriver:

Det rører mig ikke, at han tog afsted - jeg ved, at han havde behov for at komme ud og være langhåret. 
Men vi har en aftale om, at han ligesom giver besked om hans færden, i hvert fald, når det strækker sig over nat og morgen.

Og dét med fridagene... Det er en snak, vi i hvert fald lige skal have, når han har fået sovet. 

Ja selvfølgelig skal alle have lov til at tage ud og buldre!!! Men jeg var da også blevet nervøs hvis jeg ikke havde hørt noget i så mange timer!

Og ja du må lige hive ham i ørerne!

Anmeld

22. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

I LOOOOVE dine indlæg om mænd!!!!! hahahaha...
Jeg synes alle de issues omkring de skiiide mænd er så latterlige jeg ikk engang orker komme ud med det!! haha

Ha ha ha jamen det er da godt du hygger dig!!!

Ja jeg er rigtig god til at hidse mig op over Casper. Heldigvis elsker jeg ham helt åndssvagt så jeg kan jo ikke undvære ham alligevel. Og heldigvis elsker han mig så meget at han også bærer over med mig.

Anmeld

22. juli 2011

Barbamama

mrs X skriver:

Hvor er I bare dejlige allesammen! Jeg kender til hver og en af jeres historier men hormonerne har lige lukket ned for min hjerne så desværre kan jeg ikke selv komme med eksempler

Men tilslutter mig gerne koret "Årh mænd altså!" og tilføjer man kan ikke leve med dem og heller ikke uden dem

Du skriver bare når hormonerne falder til ro. Ha ha ha... Men ja vi kan ikke holde dem ud og vi kan heller ikke undvære dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.