Aaargh!!! mænd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

Barbamama

AAARGH!!! Ja hvis det ikke var forbudt så lå der et hankønsvæsen og rallede på gulvet lige nu!!!
I aften får vi gæster. Min far og min lillebror kommer. Jeg kan godt lide at forkæle folk og fortæller Casper hvad jeg har tænkt mig at handle ind. Som altid kigger han enormt surt på mig og siger: Det er altså ALT for meget!!! Slap nu af!
Så blev jeg bare så gal og smed kuglepen og handleseddel på gulvet og sagde at så kunne han fanme få lov til at handle. Det ville han ikke, hvortil jeg svarede: "Så LUK!"
Jeg går min vej og da jeg kommer ind i stuen igen står Carla fanme og tegner på vores fine lyse sofabord med kuglepennen!!! Jeg bliver helt sindssyg og siger: Neeej hvad laver du!!! og tager kuglepennen fra hende. Så kigger jeg ret olmt på Casper som siger: Hvad vil du have jeg skal gøre?
Jaaa prøv at se efter hende! Så siger han guddødemig: Ja det er jo din egen skyld! Det er jo ikke MIG der har smidt en kuglepen på gulvet!
Nårh nej, så fratager det dig ALT ansvar og du behøver ikke holde øje med hvad hun laver!!! LIGE der kunne jeg simpelthen have slået ham i gulvet!!! For fanden mand!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Karo

Undskyld jeg griner, men kan lige se det for mig.

Præcis sådan en kommentar kunne jeg også have fået at Martin. Forleden fandt han et salathoved i køleskabet der var for gammelt. Så begyndte han med at det var fandemer for ulækket og hvorfor jeg ikke hvade smidt det ud. Hvorfor fanden har du ikke selv gjordt det, får jeg sneret af ham og får bekeden tilbage at det jo er mig der handler

Mænd og logik

Anmeld

21. juli 2011

Barbamama

Karo skriver:

Undskyld jeg griner, men kan lige se det for mig.

Præcis sådan en kommentar kunne jeg også have fået at Martin. Forleden fandt han et salathoved i køleskabet der var for gammelt. Så begyndte han med at det var fandemer for ulækket og hvorfor jeg ikke hvade smidt det ud. Hvorfor fanden har du ikke selv gjordt det, får jeg sneret af ham og får bekeden tilbage at det jo er mig der handler

Mænd og logik

Og knaldebang kunne han også lige have fået en lige højre!

Arhmen hvad tænker de nogle gange på??? Det er sgu heldigt for dem at de er søde det meste af tiden og kan noget vi ikke kan inde i soveværelset for ellers...!!!

Anmeld

21. juli 2011

TbCp

MÆND!!!

Carsten kan brokke sig over at der ikke er mere havregryn (det er kun ham der spiser det til morgenmad) og hvorfor jeg ikke har købt noget... hmm ja, måske du kunne have skrevet det på tavlen på køleskabet, som er der til netop det formål

Anmeld

21. juli 2011

Ranarupta

Uhh... dér var jeg også i forgårs...

Jeg har haft nogle utroligt hårde dage siden søndag og det meste af tirsdagen brugte jeg på at tude. Sådan rigtigt hikste-agtigt...
Da jeg så ville fortælle Nicolai om det hele tirsdag aften (vi havde nemlig ikke været sammen siden søndag), afbrød han mig, fordi der kom AftenTouren, som han gerne ville se... 
Det var noget af et held for ham, at jeg var for udmattet og psykisk udkørt til at jeg stillede mig op i masken på ham og brølede løs...

Anmeld

21. juli 2011

lion

ja de kære mænd.

Utroligt at fordi du smed kuglepennen er det jo ikek din skyld Carla tegnede på bordet

Anmeld

22. juli 2011

Barbamama

TbCp skriver:

MÆND!!!

Carsten kan brokke sig over at der ikke er mere havregryn (det er kun ham der spiser det til morgenmad) og hvorfor jeg ikke har købt noget... hmm ja, måske du kunne have skrevet det på tavlen på køleskabet, som er der til netop det formål

Ha ha ha den har vi også meget svært ved herhjemme!!!

Anmeld

22. juli 2011

Barbamama

Ranarupta skriver:

Uhh... dér var jeg også i forgårs...

Jeg har haft nogle utroligt hårde dage siden søndag og det meste af tirsdagen brugte jeg på at tude. Sådan rigtigt hikste-agtigt...
Da jeg så ville fortælle Nicolai om det hele tirsdag aften (vi havde nemlig ikke været sammen siden søndag), afbrød han mig, fordi der kom AftenTouren, som han gerne ville se... 
Det var noget af et held for ham, at jeg var for udmattet og psykisk udkørt til at jeg stillede mig op i masken på ham og brølede løs...

Tak for lort mand!!!! Det er så strengt. Herhjemme kan jeg sidde og fortælle en lang smøre og så kan jeg lige pludselig se at han ikke hører mig. Så spørger jeg om han hører hvad jeg siger og s svarer han: Jeg ser lige det der!!!! EJ men kunne du så ikke lige sige jeg skal vente med at snakke til du er klar!!!

Anmeld

22. juli 2011

Barbamama

lion skriver:

ja de kære mænd.

Utroligt at fordi du smed kuglepennen er det jo ikek din skyld Carla tegnede på bordet

Nej vel, det er altså helt uden for logisk sans det der!

Anmeld

22. juli 2011

Ranarupta

michella80 skriver:

Tak for lort mand!!!! Det er så strengt. Herhjemme kan jeg sidde og fortælle en lang smøre og så kan jeg lige pludselig se at han ikke hører mig. Så spørger jeg om han hører hvad jeg siger og s svarer han: Jeg ser lige det der!!!! EJ men kunne du så ikke lige sige jeg skal vente med at snakke til du er klar!!!

Ja, det er bare så dumt! 
Nogle gange, så skal de bare pakke sig!

Nicolai har været ude til noget Tour de France-druk igår... Det sidste jeg hører fra ham var kl.3 i nat. Han ville lige fange en øl med en af de andre - selvom han var på vej hjem. Og det er helt fint med mig.
Men jeg bliver skidenervøs, når jeg så bare slet ikke kan få fat på ham kl.8 om morgenen... Tænk, hvis der var sket noget...
(Har heldigvis hørt fra ham nu.)

Men det ærgrer mig ret meget, at han ikke har noget imod at tage halvanden fridag pga. druk, men ikke vil tage en, når jeg har behov for det, når både A og jeg er syge.
(Men han drikker heldigvis meget sjældent, så det er sikkert fordi hans arbejdsopgaver har tilladt fridagene) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.