Sommerferie for to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2008

Heidi.

Ej Trine..

DEt lyder bare så hyggeligt med sådanne en bondegårdsferie.. Det vil jeg da lige tjekke nærmere ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2008

3rollinger

Ja, jeg bliver da faktisk helt selv inspireret :). Det tror jeg da vi skal til sommer.

Knus
Trine

Anmeld

4. januar 2008

betski

Bondegårdsferie kunne måske være sagen :D Vil da i hvert fald lige undersøge det.
Tak for linket (C)

Men hvis nu jeg vil sydpå med hende (kommer selvfølgelig an på økonomien), hvor vil det så være det bedste sted at tage hen?

Anmeld

4. januar 2008

3rollinger

Hej Dorthe

Ja, paa trods af at jeg jo bor hernede, eller maaske lige praecis derfor, er jeg ikke saa godt koerende i spanske rejsemaal. Tager jo selv naesten altid til DK.

Men paa canarieoerne og Mallorca, som jo er store familierejsemaal maa der vaere mange tilbud.

Knus
Trine

Anmeld

7. januar 2008

Lulle25

Hej Dorthe. For nogle år siden var jeg selv ude og rejse med min datter der på det tidspunkt var 4 år. Vi tog til Cypern. Rejste med ving og boede på sunving resort dernede, det er super børnevenligt, og der er assere af børn og søde mennesker, det vil jeg varmt anbefale, der er super lækkert dernede:))
Har også været på Mallorca som også var lækker, men Cypern er lidt mere eksotisk på en måde...
God fornøjelse med at finde den rigtige ferie for jeg.
Kh Louise

Anmeld

7. januar 2008

Nan

I kunne også vælge at rejse sydpå og så bo på et vandrehjem eller bed and breakfast. Det er ikke så dyrt og knapt så overrendt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.