Sommerferie for to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.707 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. januar 2008

betski

Nemlig min datter og jeg. Gode forslag modtages med kyshånd.
Jeg har besluttet at holde en uges sommerferie alene med min datter på 4 år. Vi skal også over til mine forældre i to uger (efterhånden en tradition) Men i år vil jeg også gerne have hende lidt for mig selv.

KH
Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2008

Kloster

Åhh det er sørme lidt svært...

Hvad med et ferieophold i et badeland/feriecenter??

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

3. januar 2008

Heidi.

Hej Duddi..

Jeg ville nok foreslå et sted som Lalandia.. Det er så godt med børn dernede..

Knus Heidi8D

Anmeld

3. januar 2008

betski

Ja jeg har faktisk selv tænkt lidt på lalandia, men synes godt nok det er lidt dyrt. Næste lige før, men kan få en afbudsrejse til samme pris (?)

Anmeld

4. januar 2008

Heidi.

Hej igen..

Det er rigtig det er dyrt..
Men hvis man tager derned uden for højsessonen så er det lidt billigere.. 29-30-31, er de dyreste...

Men det er også pengene værd. Vi har været der i 4 dage de sidste 2 sommerferier, og det har været så fedt...
8D

Anmeld

4. januar 2008

Munder

Ellers er der et sted som Skjallerup Klit i nordjylland, det er også rigtig godt med børn:D

Anmeld

4. januar 2008

Heidi.

Skallerup Klit er rigtig godt.. Men 3 gange så dyrt som Lalandia.. Vi ville nemlig have lejet et hus her til sommer, og det kostede næsten 11.000 for en uge.. Og vi er 4 mennesker!!!8(

Anmeld

4. januar 2008

Munder

Gulp:'(, vidste ikke det var så dyrt. Vi har været der financieret af svigermekanikken.....

Anmeld

4. januar 2008

3rollinger

Hej Dorthe

Hvad med saadan en bondegaardsferie. Det findes flere steder i Danmark, og saa kan man vaere taet paa dyr i nogle dage. Maaske endda fodre en gris og ride paa en hest.

Jeg mener at alt efter hvilken gaard man vaelger kan man vaere mere eller mindre med til at passe dyrene.

Det ved jeg ihvertfald at min egen datter ville vaere vild med.

Knus
Trine

Anmeld

4. januar 2008

3rollinger

Har fundet denne hjemmeside: http://www.bondegaardsferie.dk/

Hej Dorthe

Hvad med saadan en bondegaardsferie. Det findes flere steder i Danmark, og saa kan man vaere taet paa dyr i nogle dage. Maaske endda fodre en gris og ride paa en hest.

Jeg mener at alt efter hvilken gaard man vaelger kan man vaere mere eller mindre med til at passe dyrene.

Det ved jeg ihvertfald at min egen datter ville vaere vild med.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.