Hoste - what to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. december 2008

Juniors mor

Så er det vist desværre Julies tur til at være syg og dårlig. Hun har 39,3 i feber og er snottet, men det værste er at hun hoster. Hun bliver ked af det og vågner når hun hoster, for det er selvfølgelig super generende og gør nok også ondt.
Hun har fået en panodil og er kommet i seng, men er der noget jeg kan gøre for den hoste????
Helle - der tror det bliver en laaaaaaang nat........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Joan ( Smallie )

op med hovedet det hjælper her og så plejer vi at have det lidt koldt inde ved ham for så er det lige som om han ikke hoster helt så meget.

Nu tumler Niels en del rundt i sengen så den der med bare at hæve sengen i den ene ende dur ikke mere og han bruger begge ender lige meget. Så jeg har sådan en lille baby sækkestol han ligger med hovedet på for den glider han ikke ned af.

Det er lige det jeg kan komme på at vi gør her når vi har en lille søløve i huset.

God bedring til hende.

Joan

Anmeld

20. december 2008

Helle30

Sidste gang (og eneste heldigvis) Sofie havde sådan en omgang hoste, var vi på 3. natten lige ved at gå ud af vores gode skind. Hun hostede hele natten og blev ked, fordi det selvf. gjorde ondt og hun heller ikke selv kunne sove.
På apoteket fik jeg at vide, at de ikke anbefalede hostesaft til børn under to år...
Så den 3. nat stod jeg op og lavede en mixture af 1/2 pulveriseret Vicks opløst i kammillete og med lidt mælk og sukker. Hun fik en numsepano og så drak hun en kaffekopfuld af mixturen. Vi havde selvf. hævet hovedenden på sengen også. Hun sov hele resten af natten og næste aften fik hun sådan en drink også. Dér hørte vi heller intet til hende.
Jeg vil anbefale at man bruger Vicks, for Halls gør ét eller andet, så man får racermave (voksenerfaring).

Helle, der håber I får lidt søvn i nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.