Ahr, manner... Min gamle bedstemor synger på sidste vers!
Hun er indlagt på Silkeborg sygehus, og jeg sad hos hende hele dagen igår fordi hun var i Århus og skulle have taget nogle prøver og der var laaaaaang ventetid alle steder. Det var meningen min far skulle have været der, men han var influenzasyg og spurgte om jeg kunne være der i stedet for ham. Det passede mig egentlig rimelig dårligt, for jeg skulle have læst og ordnet en masse ting, men jeg gjorde det selvfølgelig... Det var heldigvis en okay hyggelig dag, og hun var meget svag, men rigtig rigtig glad for at jeg var der. Vi fik snakket en masse, og Anders og Smilla kom op sidst på dagen, så hun også lige kunne sige glædelig jul til sit oldebarn. Kl. 17.15 blev hun transporteret til Silkeborg igen, og jeg tog hjem. Min far snakkede i telefon med hende i går aftes, og da var hun frisk nok og sagde at det havde været så hyggeligt at jeg havde været der.
Nu ringede min far så lige, helt tyk i stemmen, og fortalte at han netop var blevet ringet op fra Silkeborg. Hun har nu lungebetændelse, er ikke rigtigt ved bevidsthed og reagerer kun meget sparsomt! Så det ser pludselig RIGTIG skidt ud for gamle bedstemor...
Dette kan komme til at betyde at jeg må droppe jer i morgen. Jeg håber ikke det bliver tilfældet, men det næste halve døgns tid er intet sikkert, og hvis det bliver rigtig kritisk vil jeg selvfølgelig gerne ud til hende. Jeg skal uanset nok give besked, så hvis du IVF gider at sende en PB med et mobilnummer til mig som jeg kan melde tilbage på, så ville det være fedt.
KH Astrid - lidt ked
Anmeld