Syg bedstemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. december 2008

Astrid P

Ahr, manner... Min gamle bedstemor synger på sidste vers!
Hun er indlagt på Silkeborg sygehus, og jeg sad hos hende hele dagen igår fordi hun var i Århus og skulle have taget nogle prøver og der var laaaaaang ventetid alle steder. Det var meningen min far skulle have været der, men han var influenzasyg og spurgte om jeg kunne være der i stedet for ham. Det passede mig egentlig rimelig dårligt, for jeg skulle have læst og ordnet en masse ting, men jeg gjorde det selvfølgelig... Det var heldigvis en okay hyggelig dag, og hun var meget svag, men rigtig rigtig glad for at jeg var der. Vi fik snakket en masse, og Anders og Smilla kom op sidst på dagen, så hun også lige kunne sige glædelig jul til sit oldebarn. Kl. 17.15 blev hun transporteret til Silkeborg igen, og jeg tog hjem. Min far snakkede i telefon med hende i går aftes, og da var hun frisk nok og sagde at det havde været så hyggeligt at jeg havde været der.
Nu ringede min far så lige, helt tyk i stemmen, og fortalte at han netop var blevet ringet op fra Silkeborg. Hun har nu lungebetændelse, er ikke rigtigt ved bevidsthed og reagerer kun meget sparsomt! Så det ser pludselig RIGTIG skidt ud for gamle bedstemor...
Dette kan komme til at betyde at jeg må droppe jer i morgen. Jeg håber ikke det bliver tilfældet, men det næste halve døgns tid er intet sikkert, og hvis det bliver rigtig kritisk vil jeg selvfølgelig gerne ud til hende. Jeg skal uanset nok give besked, så hvis du IVF gider at sende en PB med et mobilnummer til mig som jeg kan melde tilbage på, så ville det være fedt.

KH Astrid - lidt ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Loggidut

årrrrhhhh, nej søde Astrid...

hvor er det bare synd for jer, og så lige nu op til jul....

jeg håber og krydser fingre for det kommer til at gå godt.
Hvor er det heldigt du fik en dejlig dag med hende i går.

jeg kan godt forstå du vælger på den her måde, jeg havde gjort det samme!

Anmeld

20. december 2008

Juniors mor

Øv altså, hvor er det trist . Men hvor må det være dejligt for dig, at du fik en dag sammen med Bedste, hvor i har snakket og bare været sammen.
Sender masser af tanker til dig og din familie og håber på det bedste

Anmeld

20. december 2008

Kaufie

Øv Astrid - det er aldrig rart når de kære er dårlige - hvor gamle og livstrætte de så end er.

Men det må trøste en del, at I trods alt har haft en god dag sammen - og stort af dig, at du tog dig tid til at hjælpe din bedstemor selvom du selv har travlt.

Håber da du kommer med i morgen - men har selvfølgelig også forståelse for at du gerne vil være sammen med familien og din Bedstemor i den sidste tid, hvis det kommer dertil.

Mette, som lige mistede en oldetanke (min mors farbrors kone) i torsdags og selv skal til begravelse mandag.

Anmeld

20. december 2008

Lene76

ej øv Astrid...... super trist... håber på at lungebetændelsen forsvinder så hun kan blive ok frisk igen..... VI VIL IK ha flere døde her før jul.... 3 soldater, min mors veninde og min venindes søsters datter på 1,5 år pyh meget svært at komme i julstemning syntes jeg....... VIL derfor lige minde alle om at være glade for det vi har, osse selvom ungerne ik vil høre el sove om natten......

Knus fra Lene som er mega glad for at ha begge sine unger

Anmeld

20. december 2008

linemus

Sender bare lige et kram, Astrid, for det hele er vist blevet sagt.

Knus Line

Anmeld

20. december 2008

Astrid P

Tak for jeres søde ord.
Jeg har lige snakket med min far, og hun er i svag bedring. Hun reagerer positivt på den antibiotika hun får imod lungebetændelsen, så nu må vi se hvad natten bringer. Vi har aftalt at han ringer i morgen tidlig kl 8 og siger hvordan det ser ud, og så vurderer jeg der om jeg er klar på en tur til nordjylland.

Jeg håber stærkt på at vi kommer!

KH Astrid

Anmeld

21. december 2008

Loggidut

orrrrrrhhh...det var jo lige det morgenindlæg jeg ledte efter...det var bare dejligt...og nu går jeg ned og gør mig klar til at møde jer alle!

hvor er det bare skønt hun er i bedring!

Anmeld

21. december 2008

Marco2

Har lige fået besked fra Astrid, at hendes farmor er stabil, så vi kommer til Dronninglund.

Ses senere

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.