4+2 og stadig negativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.458 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Kris89

Hej alle sammen.

Nu burde jeg så idag være 4+2, men men men testen i morges var stadig bragende negativ. sidste gang jeg testede poistiv var allerede 4+2 - hvorfor så ikke denne gang??

igår oplevede jeg ægløsningslign. slim og har de sidste to dage haft stikkende smerter i underlivet, er min cyklus helt mærkeligt og jeg rent fattisk først har ægløsning nu, eller er det bare min tålmodighed der endnu en gang bliver sat på prøve ?

Hvornår testede i andre positive? har i oplevet ægløsningslign. slim under graviditet?

den fortvivlede, som håbede humøret ville være i top idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Kris89

Kris89 skriver:

Hej alle sammen.

Nu burde jeg så idag være 4+2, men men men testen i morges var stadig bragende negativ. sidste gang jeg testede poistiv var allerede 4+2 - hvorfor så ikke denne gang??

igår oplevede jeg ægløsningslign. slim og har de sidste to dage haft stikkende smerter i underlivet, er min cyklus helt mærkeligt og jeg rent fattisk først har ægløsning nu, eller er det bare min tålmodighed der endnu en gang bliver sat på prøve ?

Hvornår testede i andre positive? har i oplevet ægløsningslign. slim under graviditet?

den fortvivlede, som håbede humøret ville være i top idag

slet ingen???

Anmeld

20. juli 2011

Kris89

no one????

Anmeld

20. juli 2011

Rockertand

Kris89 skriver:

Hvis testen viser negativ, så er du ikke gravid? Er det ikke en mulighed? Det virker bare lidt, som om du fornægter, at det kan være tilfældet......

Hvis du tror, at du kan have ægløsning nu, så må du jo prøve at teste for det?

Anmeld

20. juli 2011

Kris89

Rockertand skriver:

Hvis testen viser negativ, så er du ikke gravid? Er det ikke en mulighed? Det virker bare lidt, som om du fornægter, at det kan være tilfældet......

Hvis du tror, at du kan have ægløsning nu, så må du jo prøve at teste for det?

jo også muligt den ikke er der, men så burde jeg jo få min mens.. Åh sys det er forvirrende det hele...

Anmeld

20. juli 2011

Rockertand

Kris89 skriver:

jo også muligt den ikke er der, men så burde jeg jo få min mens.. Åh sys det er forvirrende det hele...

Træls for dig...

Din mens kan jo udeblive af mange andre årsager end graviditet, alene tanken om, hvorvidt man er gravid eller ej, kan udskyde den, men senere ægløsning end vanligt skubber den også, og udeblevet ægløsning giver også forvirring.

Hvor mange måneder har du haft regelmæssig ægløsning uden hormonpåvirkning?

Anmeld

21. juli 2011

Kris89

Rockertand skriver:

Træls for dig...

Din mens kan jo udeblive af mange andre årsager end graviditet, alene tanken om, hvorvidt man er gravid eller ej, kan udskyde den, men senere ægløsning end vanligt skubber den også, og udeblevet ægløsning giver også forvirring.

Hvor mange måneder har du haft regelmæssig ægløsning uden hormonpåvirkning?

jeg har faktisk ikke oplevet en helt normal cyklus. udover den hvor jeg havde første mens dag d. 15 april og testede positiv 15. maj 2011... mistede så 20. juni.

før de tvar det ikke regelmæssigt endnu efter p-pille stop...

Anmeld

21. juli 2011

Rockertand

Kris89 skriver:

jeg har faktisk ikke oplevet en helt normal cyklus. udover den hvor jeg havde første mens dag d. 15 april og testede positiv 15. maj 2011... mistede så 20. juni.

før de tvar det ikke regelmæssigt endnu efter p-pille stop...

Så tror jeg, at det er for tidligt at sige noget om din cykluslængde, din cyklus kan jo sagtens være på f.eks. 34 dage, og dermed har du testet alt for tidligt.

Tålmodighed er nok vejen frem, selvom det er svært. Det kan tilrådes at ægløsningsteste, så ved du helt nøjagtigt, hvor langt du er i cyklus og dermed, hvornår du skal teste.

Du er altid 2+0, når du har ægløsning, dette uanset længden på din cyklus.

Held og lykke med det.

Anmeld

21. juli 2011

TbCp

Min første graviditet var jeg 2 uger over tid inden jeg kunne teste positiv, denne gang var det to dage før forventet mens... så det er meget forskelligt hvor tidligt man kan teste.

Håber for dig at den er der

Anmeld

21. juli 2011

metski83

Jeg har også haft en helt normal cyklus, indtil sidste måned. Der gik jeg næsten 2 uger over tid, men var desværre ikke gravid.

Lige nu er jeg også gået over tid, men har endnu ikke testet.

Både fordi jeg hader at teste, den plejer jo bare at være negativ.

Og fordi jeg gik så længe over tid sidst, så venter jeg lige et par dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.