"Skal" man ha brystspændinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Jeg har testet positiv 3 gange. Men er alligevel bange, da jeg har mistet to gange før. Min læge vil gerne sende mig til scanning, men da vi skal på ferie på lørdag, har vi kun i morgen og på fredag. De er overbookede, så jeg skal ringe i morgen tidligt og høre om de har et afbud.

Nå men det min spørgsmål går på er om man "skal" ha brystspændinger, hvis man er gravid? Min læge spurgte mig nemlig om jeg havde det, og jeg har ikke så mange, kun sådan lidt ømfindtlig ved brysterne. Han sagde så at har man brystspændinger, er det en sund graviditet... og nu sidder jeg bare her og tænker, om det mon så betyder at min graviditet ikke er god, at den måske ikke holder, når jeg ikke har brystspændinger. Er fosteret mon allerede dødt - er det mon det det betyder???

Jeg kan huske jeg havde dem ved sidste graviditet, så slemt at jeg ikke kunne ligge på maven. Men jeg kan slet ikke huske hvornår de begyndte...

Det skal måske lige tilføjes at jeg er ca. i 8. uge...

Okay, da jeg mistede i April havde jeg SYGT mange brystspændinger, men i denne omgang har jeg stort set ikke haft det, kun lidt følsomme brystvorter, men ikke meget. Jeg er i dag 12+5, var til NF i tirsdags og alt er som det skal være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Levi&LilysMor

Sikke noget plat han siger til dig, en graviditet er ikke den samme og den er ikke sundere bare fordi man har helt vildt mange brystspændninger, mine var også lidt ømme i starten og så gik det over, først nu her er de begyndt at spænde så min har åbentbart ikke været sund

Men jeg havde heller ikke rigtig symptomer i starten, tog kun en test fordi mens ikke var kommet, og det var egentlig kun for sjov jeg ville tage den fordi den bare lå i kassen hmm... hehe  og har heller ikke andet end træthed, og halsbrand nu her ...

Men jo du kan da sagtens ringe og spørge om de har fået afbud fra nogen ...

Anmeld

21. juli 2011

inpe

jeg havde også brystspændinger, ved min første graviditet, her under min anden graviditet, har det ikke været lige så voldsomt, så tror du godt kan slappe af, det er jo meget forskelligt. 

held og lykke

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres kommentarer - det har rørt mig at I ville dele jeres erfaringer.

Jeg blev scannet idag  og alt er som det skal være - den lille spire´s hjerte blinkede noget så fint til os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.