Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Jeg kan tydeligt se en meget svag streg... Fedt mand!! TILLYKKE!!
Jeg kan tydeligt se en meget svag streg... Fedt mand!!
TILLYKKE!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noneother skriver: Jeg kan godt se streg nummer 2.
Jeg kan godt se streg nummer 2.
metski83 skriver: Ja kan godt svagt se den Stort tillykke
Ja kan godt svagt se den
Stort tillykke
Taaak
Shibby skriver: Mega svag,meeen den er der... Ved du hvad.. Jeg tror sgu du er gravid TILLYKKE!!!
Mega svag,meeen den er der... Ved du hvad..
Jeg tror sgu du er gravid
TILLYKKE!!!
Wiiiiieh taaak
Anonym skriver: Så blev det endelig vores tur!!! Har glædet mig så meget til at endelig at lave en tråd om det her Hva' synes i piger kan i også se de to magiske streger? Har regnet mig til at jeg skulle være 5+1 nu. Og har vist termin den 20 Mars Er lige anonym, da vi helst vil gemme nyheden til jeg er ca. 12 uger henne
Så blev det endelig vores tur!!! Har glædet mig så meget til at endelig at lave en tråd om det her Hva' synes i piger kan i også se de to magiske streger?
Har regnet mig til at jeg skulle være 5+1 nu. Og har vist termin den 20 Mars
Er lige anonym, da vi helst vil gemme nyheden til jeg er ca. 12 uger henne
Frk-Lotusblomst skriver: Kan sagtens se de fantastiske 2 streger. illykke med den kommende titel.
Kan sagtens se de fantastiske 2 streger. illykke med den kommende titel.
Wiiieh Taaak søde
kan godt se en svag streg, du er nok en af de 2 % der først kan teste noget over tid, den slags findes jo:-)
Ja den ser da positiv ud! Tillykke!
MariaE skriver: kan godt se en svag streg, du er nok en af de 2 % der først kan teste noget over tid, den slags findes jo:-)
Uhhh spænnende at jeg er en af dem :O Det gør mig jo lidt speciel
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja den ser da positiv ud! Tillykke!
Ahaha ventede næsten på at du skulle skrive -har jo set dig i næsten alle tråde jeg har kigget i
Takker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128