er det forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

har du overvejet at skifte til et andet træningscenter???

jeg havde min søn med til træning fra da han var 8 uger gammel.. der begyndte jeg selv at træne.. 

og han har ligget i barnevognen og sovet imens jeg har været inde, og så har jg haft babyalarm på ham så jeg kunne se og høre hvornår han vågnede plus at jeg kunne se ham hele tiden... 

da han blev lidt større kom han med ind til træningen. min søster er instruktør og derfor bestemmer hun heldigvis hvor høj musiken skal være så den bliver tilpasset så han også kan være der.. (i <3 my sister ) og så ligger han på nogle måtter og nogle tæpper og sin dyne og med en masse legetøj og så siger jeg hej til ham og sådan noget i de små¨pauser. og han ELSKER at være med og kigge på os damer der træner... han går tit kold der i alle tæpperne og så lægger jeg ham i barnevognen..

men det er selvf forskelligt fra center til center mht barnevogn og børn med til træning..

men for mit vedkommende i fitness.dk kan det sagtens lade sig gøre.. 

og nu er min søn 6 mdr gammel og ELSKER at være med mor og moster til fitness..

og din mor kan sagtens gå tur med din søn imens i starten hvis du ikke har lyst at han skal med ind... 

det er forbudt at ha baby/børn med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Miss T

Anonym skriver:

om det er for tidligt at være væk fra ham, får lidt dårlig samvittighed på en måde

Nej selvfølgelig ikke, du skal da ikke få dårlig samvittighed over det - han sover jo alligevel og du bliver en bedre mor med en bedre ryg :-) No worries!

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Nej selvfølgelig ikke, du skal da ikke få dårlig samvittighed over det - han sover jo alligevel og du bliver en bedre mor med en bedre ryg :-) No worries!

ja det rigtig nok

Anmeld

20. juli 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

det er forbudt at ha baby/børn med

ja det læste jeg. skrev også om du havde overvejet at skifte til et andet træningscenter...

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

ja det læste jeg. skrev også om du havde overvejet at skifte til et andet træningscenter...

Det tror jeg ikk for det er det eneste der er tæt på mig

men når man har en skøn mor der vil gå tur så siger man ikk nej

Anmeld

20. juli 2011

1000Ben

Ihh jeg kan godt huske hvordan det var- man vil bare igang med at træne - jeg synes du er heldig at din mor vil gå en tur med ham, så han stadig er tæt på, hvis du godt må træne din ryg, synes jeg ikke der er noget galt i at din mor går en tur med ham, hun kan jo altid "stoppe dig" hvis han er helt ulykkelig. 

Anmeld

20. juli 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Det tror jeg ikk for det er det eneste der er tæt på mig

men når man har en skøn mor der vil gå tur så siger man ikk nej

så gør i det jo bare på den måde  

Anmeld

20. juli 2011

Tona

Anonym skriver:

jeg ska i gang med træningen og det er forbudt for børn at være med, min søn er 1 måned.

er det for tidligt at lade min mor gå en tur med ham mens jeg træner en times tid ?

er lidt nede over at efterlade ham men hun sagde hun bare ville gå med ham henne ved fitness centret så jeg ka se ham når jeg er færdig.

hvad ville i gøre ?

Det kan du da sagtens. Det er jo kun en time og det er jo din mor barnet er hos

Anmeld

20. juli 2011

Moar2011

Anonym skriver:

jeg ska i gang med træningen og det er forbudt for børn at være med, min søn er 1 måned.

er det for tidligt at lade min mor gå en tur med ham mens jeg træner en times tid ?

er lidt nede over at efterlade ham men hun sagde hun bare ville gå med ham henne ved fitness centret så jeg ka se ham når jeg er færdig.

hvad ville i gøre ?

personligt synes jeg sagtens at du kan gøre det - jeg har selv tænkt på at gør det samme, nu er min godt nok 3mdr .. men jeg synes det helt iorden , det er jo kun en time og børn skal også være van til andre mennesker - forstå mig ret.

Anmeld

20. juli 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

hvad ville i gøre ?

Det kan du sagtens gøre! Specielt i den alder har de ingen tidsfornemmelse og forstår ikke på samme måde som senere, at mor er væk. Ikke når det er så kortvarigt!

Og hvis du bliver en gladere mor af lidt træning, er det jo også smadder godt for dit barn

GOD TRÆNING - og respekt for dit overskud (så så man lige mig, Mor til 14 måneder gammel dreng, stadig siddende i sofaen...) *griner*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.