har du overvejet at skifte til et andet træningscenter???
jeg havde min søn med til træning fra da han var 8 uger gammel.. der begyndte jeg selv at træne..
og han har ligget i barnevognen og sovet imens jeg har været inde, og så har jg haft babyalarm på ham så jeg kunne se og høre hvornår han vågnede plus at jeg kunne se ham hele tiden...
da han blev lidt større kom han med ind til træningen. min søster er instruktør og derfor bestemmer hun heldigvis hvor høj musiken skal være så den bliver tilpasset så han også kan være der.. (i <3 my sister ) og så ligger han på nogle måtter og nogle tæpper og sin dyne og med en masse legetøj og så siger jeg hej til ham og sådan noget i de små¨pauser. og han ELSKER at være med og kigge på os damer der træner... han går tit kold der i alle tæpperne og så lægger jeg ham i barnevognen..
men det er selvf forskelligt fra center til center mht barnevogn og børn med til træning..
men for mit vedkommende i fitness.dk kan det sagtens lade sig gøre..
og nu er min søn 6 mdr gammel og ELSKER at være med mor og moster til fitness.. 
og din mor kan sagtens gå tur med din søn imens i starten hvis du ikke har lyst at han skal med ind...
Anmeld