er det forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg ska i gang med træningen og det er forbudt for børn at være med, min søn er 1 måned.

er det for tidligt at lade min mor gå en tur med ham mens jeg træner en times tid ?

er lidt nede over at efterlade ham men hun sagde hun bare ville gå med ham henne ved fitness centret så jeg ka se ham når jeg er færdig.

hvad ville i gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Miss T

De fraråder træning før 8 ugers kontrollen. Medmindre det bare er lidt håndvægteløftning. Hvis jeg var dig ville jeg vente og så gå nogle lange turer i stedet for. Jeg var selv ved at få spat og løb og første dag efter de 2 måneder. Men hav respekt for kroppen.

Anmeld

20. juli 2011

Bryndis

Anonym skriver:

jeg ska i gang med træningen og det er forbudt for børn at være med, min søn er 1 måned.

er det for tidligt at lade min mor gå en tur med ham mens jeg træner en times tid ?

er lidt nede over at efterlade ham men hun sagde hun bare ville gå med ham henne ved fitness centret så jeg ka se ham når jeg er færdig.

hvad ville i gøre ?

Jeg ville også vente til efter 8 ugers undersøgelsen.
Kroppen er ikke engang ''helet'' efter fødslen.

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

De fraråder træning før 8 ugers kontrollen. Medmindre det bare er lidt håndvægteløftning. Hvis jeg var dig ville jeg vente og så gå nogle lange turer i stedet for. Jeg var selv ved at få spat og løb og første dag efter de 2 måneder. Men hav respekt for kroppen.

det er mere min ryg jeg skal træne da jeg har problemer med ryggen så jeg har altid trænet den

Anmeld

20. juli 2011

BinaMor

hvis det kun er en time og ikke mere så syntes jeg sagtnes du kan

Anmeld

20. juli 2011

2babygirls

Anonym skriver:

hvad ville i gøre ?

Må du ikke bare have ham sovende udenfor med babyalarmen??? Det gjorde jeg i hvert fald.

Anmeld

20. juli 2011

Isabella_mor

har du overvejet at skifte til et andet træningscenter???

jeg havde min søn med til træning fra da han var 8 uger gammel.. der begyndte jeg selv at træne.. 

og han har ligget i barnevognen og sovet imens jeg har været inde, og så har jg haft babyalarm på ham så jeg kunne se og høre hvornår han vågnede plus at jeg kunne se ham hele tiden... 

da han blev lidt større kom han med ind til træningen. min søster er instruktør og derfor bestemmer hun heldigvis hvor høj musiken skal være så den bliver tilpasset så han også kan være der.. (i <3 my sister ) og så ligger han på nogle måtter og nogle tæpper og sin dyne og med en masse legetøj og så siger jeg hej til ham og sådan noget i de små¨pauser. og han ELSKER at være med og kigge på os damer der træner... han går tit kold der i alle tæpperne og så lægger jeg ham i barnevognen..

men det er selvf forskelligt fra center til center mht barnevogn og børn med til træning..

men for mit vedkommende i fitness.dk kan det sagtens lade sig gøre.. 

og nu er min søn 6 mdr gammel og ELSKER at være med mor og moster til fitness..

og din mor kan sagtens gå tur med din søn imens i starten hvis du ikke har lyst at han skal med ind... 

Anmeld

20. juli 2011

Miss T

Anonym skriver:

det er mere min ryg jeg skal træne da jeg har problemer med ryggen så jeg har altid trænet den

Nå okay, jeg formodede at det fitnesstræning. Men hvorfor skulle det ikke være i orden at mor går en tur? - Det kan jeg slet ikke se noget fordækt i.

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Må du ikke bare have ham sovende udenfor med babyalarmen??? Det gjorde jeg i hvert fald.

jeg vil hellere ha min mor ska gå med ham

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Nå okay, jeg formodede at det fitnesstræning. Men hvorfor skulle det ikke være i orden at mor går en tur? - Det kan jeg slet ikke se noget fordækt i.

om det er for tidligt at være væk fra ham, får lidt dårlig samvittighed på en måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.