Mærkning af tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

CamillaSoefelt

isabellamor skriver:

navnestempel...

SE HER

hurtigt og nemt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mulle73 skriver:

Hvordan mærker I børnenes tøj? Kristian skal starte i børnehave her d. 1. august og jeg vil gerne mærke hans tøj ordentligt. Så det skal være noget der holder.

Hvad bruger I?

http://www.merkalt.dk/index.php

Anmeld

20. juli 2011

132319

Moster Lagkage skriver:

der er mange der køber og sælger tøj, og hvis de mærker deres dyre mola og hvad det ellers er, ja så er det ikke så nemt at sælge videre. for ingen skal jo vide at ens mærketøj er købt brugt.

Haha uha nej

Jeg køber og sælger også tøj men jeg skriver navn i den bagerste del af vaskemærket som jo som regel er 2-3 lag og så klipper jeg det af inden jeg sælger det

Anmeld

20. juli 2011

Moster Lagkage

132319 skriver:

Haha uha nej

Jeg køber og sælger også tøj men jeg skriver navn i den bagerste del af vaskemærket som jo som regel er 2-3 lag og så klipper jeg det af inden jeg sælger det

ha ha det råd må jeg give videre. så er der ingen undskyldning længere.

Anmeld

21. juli 2011

Troldepussen

Jeg forsøgte mig med sådan nogen strygedimser.... Det var det værste gang bæ man kan forstille sig... de smeltede fuldstændig til ukendelighed...

Så jeg skriver navn på vaskemærkerne med en sprittusch... Aldrig direkte på trøjen, da jeg synes det er tåbeligt at skrive på en hvid trøje med en sort tusch... problemet er så lidt at der er tre Laura'er i samme børnehave (hver sin årgang) men det kniber med at hele navnet kan være der...

Men okay, nu går mine børn ikke i molo, småfolk og hvad det nu ellers hedder alt sammen, så jeg overlever nok hvis der forsvinder en trøje en gang i mellem... Hvilket jeg aldrig har oplevet, tilgengæld har vi mistet handsker og pusser selv om der rent faktisk var navn i begge dele...

Anmeld

21. juli 2011

Mulle73

Tak for jeres svar og links. Dem vil jeg lige tjekke ud!

Anmeld

21. juli 2011

roenlund

Jeg har læst et sted (kan ikke huske hvor) at man kan fjerne strygemærker igen ved at stryge dem for længe... Er der nogen der ved om det passer??? for jeg synes det ville være fedt med noget der holder men samtidig kan fjernes...

Anmeld

21. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mulle73 skriver:

Vil helst undgå at sy. Har set nogle man kan stryge på. Ved I om de virker?

Jeg har brugt det, men gik hurtigt væk fra det igen. Det er svært, at stryge på og de falder hurtigt af.

Vi har efterfølgende købt en tusch i en boghandel der er beregnet til til tøj og går ikke af i vask. Det holder så godt.

Anmeld

21. juli 2011

Chalala85

Jeg har købt tøjsusser som jeg skriver Mikkels navn med i alt fra sokker, gummistøvler, tøj m.m men desværre har jeg mistet 2 sæt regntøj med navn i på 2 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.