Mærkning af tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.391 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Mulle73

Hvordan mærker I børnenes tøj? Kristian skal starte i børnehave her d. 1. august og jeg vil gerne mærke hans tøj ordentligt. Så det skal være noget der holder.

Hvad bruger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Mor til Mike

Mulle73 skriver:

Hvordan mærker I børnenes tøj? Kristian skal starte i børnehave her d. 1. august og jeg vil gerne mærke hans tøj ordentligt. Så det skal være noget der holder.

Hvad bruger I?

Køb nogle navnedimser og sy ind i tøjet. 

Anmeld

20. juli 2011

Moster Lagkage

dejligt at der er nogen der gider. arbejder i institution og det er virkelig en mangelvare.

herhjemme har vi købt en tusch i boghandleren til omkring 30-40 kroner, den er beregnet til textil, og vi skriver så på de dersens vaskemærker, da de som regel er hvide, og så kan det ses tydeligt. har noget tøj der har været brugt i over et år, og navnet står stadig rigtig tydeligt.

Anmeld

20. juli 2011

132319

Jeg bruger en permanent marker specielt til tekstil og skriver i vaskemærket eller i de mærker der er i noget tøj  til at skrive navn på 

Anmeld

20. juli 2011

132319

Moster Lagkage skriver:

dejligt at der er nogen der gider. arbejder i institution og det er virkelig en mangelvare.

herhjemme har vi købt en tusch i boghandleren til omkring 30-40 kroner, den er beregnet til textil, og vi skriver så på de dersens vaskemærker, da de som regel er hvide, og så kan det ses tydeligt. har noget tøj der har været brugt i over et år, og navnet står stadig rigtig tydeligt.

Jeg fatter simpelthen ikke at folk ikke gør det Især ikke når de så tilmed står og brokker sig over at ungernes dyre Molo trøje osv. er blevet væk

Ris til egen røv

Anmeld

20. juli 2011

Mulle73

Misselbek skriver:

Køb nogle navnedimser og sy ind i tøjet. 

Vil helst undgå at sy. Har set nogle man kan stryge på. Ved I om de virker?

Anmeld

20. juli 2011

Malthesmoar

20. juli 2011

Isabella_mor

navnestempel...

SE HER

hurtigt og nemt...

Anmeld

20. juli 2011

Moster Lagkage

132319 skriver:

Jeg fatter simpelthen ikke at folk ikke gør det Især ikke når de så tilmed står og brokker sig over at ungernes dyre Molo trøje osv. er blevet væk

Ris til egen røv

der er mange der køber og sælger tøj, og hvis de mærker deres dyre mola og hvad det ellers er, ja så er det ikke så nemt at sælge videre. for ingen skal jo vide at ens mærketøj er købt brugt.

Anmeld

20. juli 2011

Moster Lagkage

Moster Lagkage skriver:

der er mange der køber og sælger tøj, og hvis de mærker deres dyre mola og hvad det ellers er, ja så er det ikke så nemt at sælge videre. for ingen skal jo vide at ens mærketøj er købt brugt.

hov molo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.