Fire måneders baby... og Skruk... :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

celkt

Nikita Victoria skriver:

Gid det var mig der kunne få to døtre med kun 11 måneders mellemrum  men det vil kæresten  bare overhovedet ikke høre tale om.  Piv...

vil altså ikke anbefale at få dem så tæt på hinanden...

mener det er lidt egoistisk, - bare fordi du er skruk, er det ikke nødvendigvis det bedste for børnene...

Og ja, mine to store er der 12½ måned imellem, og det har ikke været en dans på roser... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Tystys14

celkt skriver:

vil altså ikke anbefale at få dem så tæt på hinanden...

mener det er lidt egoistisk, - bare fordi du er skruk, er det ikke nødvendigvis det bedste for børnene...

Og ja, mine to store er der 12½ måned imellem, og det har ikke været en dans på roser... hehe

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det egoistisk lige frem, men jo jeg tror godt jeg ved hvad du mener.  

Altså uanset hvad, så er min kæreste heller ikke vild med idéen om at vi skal have en til lige nu, så det ender det heller ikke med.  Men det er nok også rigtigt når han siger det vigtigste er at blive færdig med htx først.

Men ØV jeg er skruk... kan slet ikke klare små børn i min nærhed.

Anmeld

20. juli 2011

Clisolka

Nikita Victoria skriver:

jeg ville også gerne af med nogle kg. inden den næste, men lige nu er der kun kommet et par på

Jeps, kender det udemærket godt, men nu er det vendt den rigtige vej her 

Anmeld

20. juli 2011

Muffinmus

ork ja, efter min søn var jeg skruk igen 6 uger senere og efter min datter en times tid efter hun var født

Anmeld

20. juli 2011

MIWULA

Åhh kender det måske en smule vil helst ikk have nogen baby nu men min krop skriger efter og være gravid igen blir hel vild når jeg ser gravide maver.  

Anmeld

20. juli 2011

mortilnoahogmelina

Årh ja spøger mig lige om jeg ikke os er klar til en baby mere .. JO i den grad .

Men for pokker jeg har en søn på bare knapt 7 måneder og en udd som skal færdiggøres , heldigvis er jeg færdig til april næste år
Så jeg håber jeg kan få kæresten med på ideen

For nøj hvor vil jeg gerne have en lille en mere .

Anmeld

20. juli 2011

nvm

Nikita Victoria skriver:

Er der ander der har det på samme måde, kun lige har fået en lille i huset, og allerede er klar til en mere...

Kæresten vil ikke endnu, hvilket jeg virkelig godt kan forstå, for jeg skal havde gjort min HTX færdig, og starte på en længere først... så der går lige et par år før det kan lade sig gøre... samt vi gerne skulle ud af denne lille lejelighed. 

Men min krop SKRIGER på en baby til, jeg har nykker hver gang jeg ser en baby på et par uger i byen, butikkerne eller sågar i tv'et...  En lille spir i maven ville være så dejligt. Også selvom Sylvia kun er fire måneder.

Tænk at man på så få måneder kan blive så skruk.  Går og plager kæresten med at vi skal have en til, og er så irreteret hver gang vi skal være sammen og han tager beskyttelse på... det lige før det slukker mig igen, så meget vil jeg have en lille til...  Andre der har eller har haft det på samme måde, eller er jeg helt alene om det???

jeg havde det sådan da min lille var 3 mdr gammel

Anmeld

3. august 2011

merle2010

Nikita Victoria skriver:

Er der ander der har det på samme måde, kun lige har fået en lille i huset, og allerede er klar til en mere...

Kæresten vil ikke endnu, hvilket jeg virkelig godt kan forstå, for jeg skal havde gjort min HTX færdig, og starte på en længere først... så der går lige et par år før det kan lade sig gøre... samt vi gerne skulle ud af denne lille lejelighed. 

Men min krop SKRIGER på en baby til, jeg har nykker hver gang jeg ser en baby på et par uger i byen, butikkerne eller sågar i tv'et...  En lille spir i maven ville være så dejligt. Også selvom Sylvia kun er fire måneder.

Tænk at man på så få måneder kan blive så skruk.  Går og plager kæresten med at vi skal have en til, og er så irreteret hver gang vi skal være sammen og han tager beskyttelse på... det lige før det slukker mig igen, så meget vil jeg have en lille til...  Andre der har eller har haft det på samme måde, eller er jeg helt alene om det???

jeg er med her min datter er nu 15 mdr, men har siden hun var 3 mdr været såååå skruk..

blliver osse helt vild når jeg ser babyer.. er helt besat..

kender godt det med at man slukker helt når kæresten tager et kondom på... for man vil jo have hans sæd..

jeg er osse helt vild når jeg har ægløsning selvom jeg godt ved at der ikke sker noget(tager p-piller)...

jeg er SÅ klar til en lille til...

Anmeld

3. august 2011

mizz-lillemor06

Skruk?? ja det må man sige ja til jeg er. har lille Clara på 16 dage og allerede da hun var 4 dage gammel var jeg klar igen.. hehe   men har en på 5 også og ved jo hva jeg går ind til. så jeg kunne sagens lave en mere med det samme. hehe men har fået kejsersnit og det gik op igen desværre så hvis vi skal have en mere venter vi lige et lille års tid. MÅSKE...  men børn er nu noget SSÅÅÅÅÅ dejlige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.