Så går turen til svangreklinikken igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

SaNiNa

Tak piger.

De mener hun nok skal blive derinde, men gav lungemodner for en sikkerheds skyld.

Da min plukveer jo tiltager så kræftig. manden sagde også flere gang i går når jeg fik en at jeg ikke måtte lave sådan et hovede får han mente det ligned de rigtige veer.

Men sku svært ikke at bide tænderne sammen og stå helt stille når det gør så ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Ka+Ma=Be

Puh, har slet ikke været her inde de sidste par dage, så har slet ikke været opdateret!

Lyder da godt nok skræmmende :/ Men håber at det hele går godt! Du må endelig skrive og fortælle hvad der sker.

Anmeld

24. juli 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Puh, har slet ikke været her inde de sidste par dage, så har slet ikke været opdateret!

Lyder da godt nok skræmmende :/ Men håber at det hele går godt! Du må endelig skrive og fortælle hvad der sker.

Der sker ikke så meget har plukveer hele tiden, men var da oppe i byen og shoppe lidt tøj til lillesøster, folk gloede godt nok lidt, når jeg fik en grim plukve og stoppede helt op og krummede lidt sammen. Nicklas hyggede sig bare med at hoppe i vandpytter.

I eftermiddag bliver Nicklas kørt over til mormor i morfar campingvogn et par dag så jeg kan få slappet lidt af, og så tage vi min lillesøster med hjem så hun kan hjælpe mig lidt (hele ugen) hun er ved at tage kørekort gennem noget som hedder egu så hun bor her lige samtidig. rigtig hyggelig så jeg få lidt hjælp og ro de næste par dag.

Skal stadig til diverse kontroler med mine plukveer og hvis de tiltager mere skal vi ikke engang ringe men bare komme med det samme

Anmeld

24. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Der sker ikke så meget har plukveer hele tiden, men var da oppe i byen og shoppe lidt tøj til lillesøster, folk gloede godt nok lidt, når jeg fik en grim plukve og stoppede helt op og krummede lidt sammen. Nicklas hyggede sig bare med at hoppe i vandpytter.

I eftermiddag bliver Nicklas kørt over til mormor i morfar campingvogn et par dag så jeg kan få slappet lidt af, og så tage vi min lillesøster med hjem så hun kan hjælpe mig lidt (hele ugen) hun er ved at tage kørekort gennem noget som hedder egu så hun bor her lige samtidig. rigtig hyggelig så jeg få lidt hjælp og ro de næste par dag.

Skal stadig til diverse kontroler med mine plukveer og hvis de tiltager mere skal vi ikke engang ringe men bare komme med det samme

Det lyder som en rigtig god plan! Så du kan få noget hjælp og slappet ordentligt af.

Det er også rart at vide, at hospitalet tager sig godt af dig!

Anmeld

25. juli 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Det lyder som en rigtig god plan! Så du kan få noget hjælp og slappet ordentligt af.

Det er også rart at vide, at hospitalet tager sig godt af dig!

Ja, tror også jeg min krop har brug for en lille pause så meget den nu kan, men hold da op hvor har jeg savnet min lille dreng i nat har været vågen 1000 gang mere end jeg plejer og jeg sover ellers ikke meget om natte mere.

Ja det er dejlig at de holde øje, men det er vel også det de bliver betalt for.

Anmeld

25. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Ja, tror også jeg min krop har brug for en lille pause så meget den nu kan, men hold da op hvor har jeg savnet min lille dreng i nat har været vågen 1000 gang mere end jeg plejer og jeg sover ellers ikke meget om natte mere.

Ja det er dejlig at de holde øje, men det er vel også det de bliver betalt for.

Det kan jeg godt forstå! Det må også være forvirrende for ham, at hans mor sådan er væk lige pludselig.

Anmeld

25. juli 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det må også være forvirrende for ham, at hans mor sådan er væk lige pludselig.

Nej tror nu han har hygget sig meget godt han har da sovet til kl 8 og hyggede sig rigtig med at lege med tog sammen med mormor.

Det er nok mere mig som det er hårdt for, men nu har vi bestilt biletter til brudepiger så tænker jeg forhåbelig ikke så meget på ham mens vi se den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.