Så går turen til svangreklinikken igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

SaNiNa

Ja så kan jeg da lige tage en tur på svangreklinikken igen igen. Min plukveer er tiltaget kræftig her til morgen og de gør nu rigtig rigtig ondt i sær omme i lænden.

samtidig var jeg jo ude og få en sprøjte med antistoffer i går og har da lige fået en om gang udslet hele vejen med af bennet og det klør helt vild forsøger så vdt mulig ikke at pille i det, men det ski svært.

Lillepigen er utrolig aktiv så jeg er ikke så nervøs for om hun har det godt, mere om hun er på vej ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Ja så kan jeg da lige tage en tur på svangreklinikken igen igen. Min plukveer er tiltaget kræftig her til morgen og de gør nu rigtig rigtig ondt i sær omme i lænden.

samtidig var jeg jo ude og få en sprøjte med antistoffer i går og har da lige fået en om gang udslet hele vejen med af bennet og det klør helt vild forsøger så vdt mulig ikke at pille i det, men det ski svært.

Lillepigen er utrolig aktiv så jeg er ikke så nervøs for om hun har det godt, mere om hun er på vej ud.

Øv det er jeg ked af at høre søde! Håber hun vil blive der inde lidt endnu!

Du må lige skrive hvordan det går, når du er hjemme igen.

Anmeld

20. juli 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre søde! Håber hun vil blive der inde lidt endnu!

Du må lige skrive hvordan det går, når du er hjemme igen.

Tak, håber også hun bliver der et par uger endnu har slet ikke tid til hun skal komme nu.

med nicklas måtte de også stoppe min veer og det vil jeg ikke igennem engang til. det endte jo så med han ikke selv gad ud.

Anmeld

20. juli 2011

Nynne88

ØV!! Håber det bedste og held og lykke. 

Anmeld

20. juli 2011

Kofoed.

Håber ikke det er noget slemt.

Lillepige bliv lige 6 uger endnu

Anmeld

20. juli 2011

maryjane

Håber det bedste for dig, og baby!

Anmeld

20. juli 2011

SaNiNa

Tak piger.

Er netop kommet hjem, og hun har det fint det er min plukveer som de er bekymret for. jeg skal holde i i ro og så skal jeg derud igen kl 18 til endnu et tjek.

Fik heldigvis lov at tage hjem da der var fuld godt op derude og jordemoderen jo også godt viste jeg hvade Nicklas.

Så Ncklas bliver lige hentet her kl halv tre og så gå vi ellers i haven så passer han sig selv.

Anmeld

20. juli 2011

Kofoed.

Tak piger.

Er netop kommet hjem, og hun har det fint det er min plukveer som de er bekymret for. jeg skal holde i i ro og så skal jeg derud igen kl 18 til endnu et tjek.

Fik heldigvis lov at tage hjem da der var fuld godt op derude og jordemoderen jo også godt viste jeg hvade Nicklas.

Så Ncklas bliver lige hentet her kl halv tre og så gå vi ellers i haven så passer han sig selv.

Altså du skal ikke gå i fødsel endnu Vi andre bliver jo jaloux over, at du ser din guldklump først

Ej håber hun bliver derinde længe endnu, hvad har de tænks sig eller det ved du ikke endnu?

Anmeld

20. juli 2011

SaNiNa

Kofoed33 skriver:

Altså du skal ikke gå i fødsel endnu Vi andre bliver jo jaloux over, at du ser din guldklump først

Ej håber hun bliver derinde længe endnu, hvad har de tænks sig eller det ved du ikke endnu?

Tja hvis jeg viste det. Fik kørt en ctg igen her til aften og er sendt hjem igen.

Ved ikke rigtig noget selv andet end vi holder øje. men av av kan næsten ikke gå for samtidig begynde hun virkelig at møve sig ned ad.

Anmeld

21. juli 2011

Kofoed.

Tja hvis jeg viste det. Fik kørt en ctg igen her til aften og er sendt hjem igen.

Ved ikke rigtig noget selv andet end vi holder øje. men av av kan næsten ikke gå for samtidig begynde hun virkelig at møve sig ned ad.

Ja okay. Men du har ikke fået lungemodner? Så antager de vel, at hun bliver inde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.