Betyder det at fødslen nærmer sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Trinemusen

Mathilde skriver:

Klør det også? Du kan også have en svampe infektion. Så hæver man også op og det kan brænde meget når man tisser... Men ellers er mit bedste bud, at du bare er meget gravid og at baby presser nedad og gør sig klar til ankomst

Men tag et smut forbi lægen hvis det er meget generende eller hvis du føler der er noget galt.

Kløer heller ikke nej.

Helt ærligt jeg tror det er baby der gør sig klar til at komme ud..

det må det være.

men tak for alle jeres svarHåber snart det er mig til at skrive FB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Taniakb

For en uge siden havde jeg virkelig mange symptomer på at det var ved at være. Og nu , der er det hele bare væk.. Irriterende !

Ja, det er rigtigt svært.. Tiden går alt alt for langsomt..

Ska føde på Roskilde Har hørt gode ting om Hvidovre

Anmeld

20. juli 2011

Englebassen82

Selv om du blev tjekket hos lægen for 1 uge siden, vil jeg nu mene det godt kan være en blærebetændelse... Tag til lægen igen og bliv tjekket, måske han nu kan se en infektion eller andet..

Anmeld

20. juli 2011

Thalia

Englebassen82 skriver:

Selv om du blev tjekket hos lægen for 1 uge siden, vil jeg nu mene det godt kan være en blærebetændelse... Tag til lægen igen og bliv tjekket, måske han nu kan se en infektion eller andet..

Enig her. At du blev tjekket for en uge siden er ingen sikkerhed for at det ikke er blærebetændelse i dag. - Og er det en blærebetændelse eller en svampeinfektion så skal den behandles så det ikke går ud over din muilighed for at slappe af og samle kræfter før fødslen.

Og selvom jeg fuldt ud forstår at du efterhånden er ivrig efter at føde, så er der altså ikke noget af det du beskriver der for mig lyder som tegn på en fødsel desværre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.