Betyder det at fødslen nærmer sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.546 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Trinemusen

Hej piger er idag 38+6.

Da jeg var ude og tisse her til morgen gjorde det simpelthen så ondt forneden.. det brændte, og føltes som om at jeg var ved at tabe mit underliv ned i toilettet!

Er sindsygt øm forneden... men det vel fordi babys hoved står og presser.. eller?

Har I oplevet noget tilsvarende op til jeres fødslen?

Har krampe i min lyske, og føler jeg skal tisse hele tiden.

Vil sige at NU gør det virkelig ondt forneden.. mon det snart sker??

Hvad Tror I???

I så fald.. Ve støv modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Thalia

Jeg synes mere det lyder som en blærebetændelse end som en fødsel

Anmeld

20. juli 2011

lukasmor

Thalia skriver:

Jeg synes mere det lyder som en blærebetændelse end som en fødsel

tænte det samme

til ts: man får nemt blærebetændelse som gravid og det lyder meget til at det kunne være sådan noget..

Anmeld

20. juli 2011

Taniakb

Trinemusen skriver:

Hej piger er idag 38+6.

Da jeg var ude og tisse her til morgen gjorde det simpelthen så ondt forneden.. det brændte, og føltes som om at jeg var ved at tabe mit underliv ned i toilettet!

Er sindsygt øm forneden... men det vel fordi babys hoved står og presser.. eller?

Har I oplevet noget tilsvarende op til jeres fødslen?

Har krampe i min lyske, og føler jeg skal tisse hele tiden.

Vil sige at NU gør det virkelig ondt forneden.. mon det snart sker??

Hvad Tror I???

I så fald.. Ve støv modtages med kyshånd

vil også mene at det lyder som en blærebetændelse.

Har du ondt når du ik er på toilettet ? Ondt forneden kan jo være meget forskelligt ?!

Håber for dig at det snart sker, vi har samme termin og jeg er ved at blive sindsyg.. :/

Ve-støv herfra..

Anmeld

20. juli 2011

Trinemusen

Åh gud - VE STØV til dig også!!

Jeg er også bare SÅ utålmodig nu..

Blev tjekket for blærebetændelse hos lægen for en uge siden så det er ikke det.

Jeg er øm forneden konstant, som om baby er ved at presse sig ud

Nærmest en følelse af at jeg er ved at tabe hele underlivet.

(lyder ikke så hyggeligt) - Men det er som om det hele er "svulmet op" down there..

det gør faktisk rigtig ondt når jeg sidder og når jeg går.

Gider ikke gå i hysteri over det, men ved bare INTET da det er min første jeg venter mig.. så det kunne jo være andre havde oplevet noget tilsvarende:-)

Men mange tak for svar

Anmeld

20. juli 2011

Taniakb

Trinemusen skriver:

(lyder ikke så hyggeligt) - Men det er som om det hele er "svulmet op" down there..

Gider ikke gå i hysteri over det, men ved bare INTET da det er min første jeg venter mig.. så det kunne jo være andre havde oplevet noget tilsvarende:-)

Men mange tak for svar

Jeg har læst et sted at det er meget normalt at man føler baby presser sig ud.. Men kan godt følge dig at det er ubehageligt..
Jeg føler at hun er ved at presse sig ned i låret istedet for ud af livmoderen.. hehe..

Ja og man tør ik at håbe for meget, for så går tiden bare endnu længere :/

Hvor ska du føde henne af?

Anmeld

20. juli 2011

Mathilde

Trinemusen skriver:

Men mange tak for svar

Hmm det kan godt lyde som noget begyndende bækkenløsning. Har du også ondt i lænden? Er det dit skamben der gør ondt og er ømt?

Kan også se at du er ved at være så langt, at baby sagtens kan begynde at bore sit hovede længere ned i dit bækken og det vil også føles som du beskriver..

Anmeld

20. juli 2011

Trinemusen

Mathilde skriver:

Hmm det kan godt lyde som noget begyndende bækkenløsning. Har du også ondt i lænden? Er det dit skamben der gør ondt og er ømt?

Kan også se at du er ved at være så langt, at baby sagtens kan begynde at bore sit hovede længere ned i dit bækken og det vil også føles som du beskriver..

Hej:-) I er bare søde I svare - dejligt!!

Nej det er ikke skambenet, og lænden gør ikke ondt (længere)- Det gjorde den for 14 dage siden - vanvittigt meget.

Intet af disse ting.

Det er altså nede omkring åbningen..  det er faktisk "den der" der er svulmet op og føles som om den er ved at sprænge. 

føles som om De ydre kønsl*ber er bare nærmest på vej til at eksplodere fordi det føles som om noget presser på

(kunne ikke forklare det anderledes, ved godt det ikke lyder så charmerende)

Når jeg sidder "på den" gør det ondt, og når jeg går rundt er det tungt i mit underliv.. der er så ømt dernede..

og når jeg tisser brænder det og føles som om at hele underlivet ryger ud..

Hvad i al verden er det!

Anmeld

20. juli 2011

Trinemusen

Taniakb skriver:

Jeg har læst et sted at det er meget normalt at man føler baby presser sig ud.. Men kan godt følge dig at det er ubehageligt..
Jeg føler at hun er ved at presse sig ned i låret istedet for ud af livmoderen.. hehe..

Ja og man tør ik at håbe for meget, for så går tiden bare endnu længere :/

Hvor ska du føde henne af?

Præcis.

er også sikker på at man skal ligge utålmodigheden lidt væk - og vupti så er den der når man mindst venter det

Det er bare svært!

Jeg skal føde på hvidore hospital - hvad med dig?

Anmeld

20. juli 2011

Mathilde

Trinemusen skriver:

Hej:-) I er bare søde I svare - dejligt!!

Nej det er ikke skambenet, og lænden gør ikke ondt (længere)- Det gjorde den for 14 dage siden - vanvittigt meget.

Intet af disse ting.

Det er altså nede omkring åbningen..  det er faktisk "den der" der er svulmet op og føles som om den er ved at sprænge. 

føles som om De ydre kønsl*ber er bare nærmest på vej til at eksplodere fordi det føles som om noget presser på

(kunne ikke forklare det anderledes, ved godt det ikke lyder så charmerende)

Når jeg sidder "på den" gør det ondt, og når jeg går rundt er det tungt i mit underliv.. der er så ømt dernede..

og når jeg tisser brænder det og føles som om at hele underlivet ryger ud..

Hvad i al verden er det!

Klør det også? Du kan også have en svampe infektion. Så hæver man også op og det kan brænde meget når man tisser... Men ellers er mit bedste bud, at du bare er meget gravid og at baby presser nedad og gør sig klar til ankomst

Men tag et smut forbi lægen hvis det er meget generende eller hvis du føler der er noget galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.