dumme ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2008

bette

har total store smerter i ryggen.. kan ikke løfte en skid.. åh sådan noget pis..

jeg går til kiopraktor men synes ik rigtig det hjælper.. jeg tager smertestilende.. 3 gange om dagen og har is på ryggen 3 gange om dagen.. samt jeg laver nogle øvelser.. suk.. hader det..
mister ligesom lidt af min julestemning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2008

Helle30

Øv Heidi. Nu kan jeg ikke lige huske, hvor meget du er blevet undersøgt - men er der ikke nogen, der kan sige, hvorfor du har de smerter? Træner du for meget eller forkert, eller har du løftet forkert på noget?
Jeg kender én, der havde så ondt i ryggen og fik alle mulige medikamenter og behandlinger hos kiro, som ikke hjalp. Han lå i mange uger i sengen, før der var en tid til scanning og så viste det sig, at han havde betændelse i rygmarven som var klaret med to dage på noget pencillin.
Håber snart, du kan være på toppen for din egen og familiens skyld.

Helle

Anmeld

20. december 2008

mor til en del

Jamen Bette dog, det er da noget værre skidt, god bedring til dig.

Lisbeth.

Anmeld

21. december 2008

bette

Helle30 skriver:

Øv Heidi. Nu kan jeg ikke lige huske, hvor meget du er blevet undersøgt - men er der ikke nogen, der kan sige, hvorfor du har de smerter? Træner du for meget eller forkert, eller har du løftet forkert på noget?
Jeg kender én, der havde så ondt i ryggen og fik alle mulige medikamenter og behandlinger hos kiro, som ikke hjalp. Han lå i mange uger i sengen, før der var en tid til scanning og så viste det sig, at han havde betændelse i rygmarven som var klaret med to dage på noget pencillin.
Håber snart, du kan være på toppen for din egen og familiens skyld.

Helle

jeg har meldt mig ind i et træningscenter.. men kan ik komme igang pga ryggen.. så et er nok ik forkert træning..
jeg ved at jeg løfter meget,.. og nok også meget forkert på jobbet.. og har også utallige gange brokket mig over det... og tror også jeg er nødtil at blive flyttet hvis de ik snart laver en løsning..

min kio siger at det bla er fordi de nederste flade muskler i maven og nogle muskler som egentlig bære ryggen når man står stille osv. de er holdt op med at gøre deres job.. så dem skal vi have aktiveret igen.. men synes det er træls at skulle betale så mange penge for noget som ik bare virker første gang.. suk

har været til 2 behandlinger indtil videre og skal til en mere her på tirsdag..
har lige været på pensilin kur fordi jeg havde mellemøres betændelse så hvis der var noget i ryggen.. ville det da også have taget det ville det ik?

Anmeld

21. december 2008

Helle30

Altså jeg tror, der er flere former for pencillin, så jeg ved ikke, om sådan en kur automatisk nulstiller, hvad der måtte være, den kan angribe i kroppen. Det ved Ivferen måske. Men den forklaring din læge har givet, virker da også meget troværdig. Det er bare surt, at der ikke lige er en pille mod det, når nu det gør så ondt, at du sådan føler dig hæmmet af det.

Jeg ønsker for dig, at det snart går den rigtige vej.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.