Åh ha altså!
Ja nu er pillerne smidt og så kan baby bare komme an.
MEN! Jeg tænker og tænker og tænker.
Jeg skulle gerne have ægløsning her i weekenden, så vi knalder selvfølgelig derudaf. Jeg har to veninder der har haft rigtig svært ved at blive gravid. Den ene er endelig blevet gravid efter de har prøvet i 2 ½ år og den anden er efter 3 år og to kunstige befrugtninger ikke blevet gravid endnu.
Hende der er gravid har pco og manden har lav sædkvalitet, hende der ikke er gravid fejler intet, har normal cyklus og manden har lidt lav sædkvalitet.
Men fælles for dem begge er at de tænker, tænker og tænker lidt mere. Er bange for det heller ikke kommer til at lykkedes for os, fordi jeg tænker hele tiden og vil det så frygtelig gerne. Man hører bare mere og mere om det, at folk ikke bliver gravide og de spekulerer på det hele tiden. Man kan jo ikke lade være med at tænke.
Slå mig lige oven i hovedet så jeg kun er vågen når vi knalder og ellers først vågner når jeg skal teste og den er positiv
Er sgu lidt sær i tiden, er helt rundtosset.
Nå ja min bror og hans kæreste blev gravide ved første ægløsning efter hun havde smidt pillerne, og det endda både ved første og andet barn.
Min mand har en søn på ni år fra tidligere forhold som er resultatet af et sprængt kondom.
AAAAAAARGH!
Nu vil jeg køre ned efter noget slik og en ny tandbørste!
Anmeld