Er bange for jeg overtænker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Nimbus1984

Åh ha altså!

Ja nu er pillerne smidt og så kan baby bare komme an.

MEN! Jeg tænker og tænker og tænker.

Jeg skulle gerne have ægløsning her i weekenden, så vi knalder selvfølgelig derudaf. Jeg har to veninder der har haft rigtig svært ved at blive gravid. Den ene er endelig blevet gravid efter de har prøvet i 2 ½ år og den anden er efter 3 år og to kunstige befrugtninger ikke blevet gravid endnu.

Hende der er gravid har pco og manden har lav sædkvalitet, hende der ikke er gravid fejler intet, har normal cyklus og manden har lidt lav sædkvalitet.

Men fælles for dem begge er at de tænker, tænker og tænker lidt mere. Er bange for det heller ikke kommer til at lykkedes for os, fordi jeg tænker hele tiden og vil det så frygtelig gerne. Man hører bare mere og mere om det, at folk ikke bliver gravide og de spekulerer på det hele tiden. Man kan jo ikke lade være med at tænke.

Slå mig lige oven i hovedet så jeg kun er vågen når vi knalder og ellers først vågner når jeg skal teste og den er positiv

Er sgu lidt sær i tiden, er helt rundtosset.

Nå ja min bror og hans kæreste blev gravide ved første ægløsning efter hun havde smidt pillerne, og det endda både ved første og andet barn.

Min mand har en søn på ni år fra tidligere forhold som er resultatet af et sprængt kondom.

AAAAAAARGH!

Nu vil jeg køre ned efter noget slik og en ny tandbørste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Aarhus84

Det kender jeg alt for godt. Jeg tænker også hele tiden. Og håber bare den snart bider på.

Når man så venter på mens dagen, har man bare endnu flere tanker i ventetiden. Jeg tror jeg får min krop til at tro jeg er gravid. Jeg skal efter planen havde mens om 2 dage (håber ikke den kommer), og jeg har idag lidt ondt i maven, så tror desværre ikke der er baby denne gang.

Men jeg har de sidste par dage været svimmel og har pisse ondt i mine pat vorter. Men tror bare jeg bilder kroppen det ind, fordi jeg ønsker det så meget.

Hvis man bare kunne give sin hjerne lidt fri fra alt det tænkeri

Anmeld

21. juli 2011

Nimbus1984

Kom så hjem med slik, tandbørste og ægløsningstests!

Men tak for dit svar aarhus, dejligt der er nogen der har det som mig.

Har taget en æl test her til morgen og den var negativ, men vi knalder alligevel, man ved jo aldrig.

Håber på en mindre tænksom dag, mon ikke jeg skulle slå græs så jeg kan tænke på lidt andet.

For at din mens ikke kommer, Aarhus

Anmeld

21. juli 2011

Clisolka

Puha ja, det er slet ikke sjovt at tænke så meget på det... Jeg havde det på nøjagtig samme måde, og til sidst måtte jeg slå tankerne væk. Jeg tænkte alt for meget over de 2 streger... Efter jeg lagde det i baghovedet, så stod jeg pludselig med de berømte streger 

Anmeld

21. juli 2011

Nimbus1984

Åh hvor fantastisk babymor, men hvordan slog du tankerne væk. Det her er endda kun første gang jeg skal teste, synes det ville være noget andet hvis jeg tænkte så meget over det og der var gået et halvt år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.