Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årh hvor er hun sød OG dygtig!
Smelte smelte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Årh hvor er hun sød OG dygtig! Smelte smelte
Ja, en mors kagehjerte smelter over den efterligning
Dot D skriver: Ja, en mors kagehjerte smelter over den efterligning
Kan jeg godt forstå!
Du skulle næsten give hende et par bunde, noget fyld og fondant og så se hvad hun kan kreere OG et kamera, så vi nysgerrige kan se Hehe!
Sikke en fantastisk tålmodighed for sådan en lille pige!
StephanieJ skriver: Kan jeg godt forstå! Du skulle næsten give hende et par bunde, noget fyld og fondant og så se hvad hun kan kreere OG et kamera, så vi nysgerrige kan se Hehe!
Ja, det må jeg prøve en dag. Må vist afsætte lillebror den dag det er ikke sikkert han er ligeså tålmodig, hi hi
Nej, hvor er det kært Jeg har desværre ikke været inde og se nogle af dine kager, men bare den måde du skriver det på - nej hvor kært altså!! Copycat
Mulle73 skriver: Sikke en fantastisk tålmodighed for sådan en lille pige!
Ja, det er lidt vildt. Hun har lige fortalt, at alle bærene er skyllet af først, hi hi, der skulle jo ikke være jord på
Forresten, læste du er gift med en el-installatør, er han uddannet i Hadsten? Hvis, hvornår så, tror måske min mand har gået klasse med ham
Dot D skriver: Ja, det må jeg prøve en dag. Må vist afsætte lillebror den dag det er ikke sikkert han er ligeså tålmodig, hi hi
Hehe, nej det er ikke sikkert
SSL skriver: Nej, hvor er det kært Jeg har desværre ikke været inde og se nogle af dine kager, men bare den måde du skriver det på - nej hvor kært altså!! Copycat
Har lavet kager et par år nu, så hun har jo set lidt, hi hi, og hun snakker meget om det ind i mellem. Det tyder på, at hun suger mere til sig, ind jeg lige var klar over
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128