Man er vel ikke sin mors pige for ingenting ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.753 visninger
42 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Dot D

Jeg måtte altså ind og hente mit kamera i går.. Skulle lige tjekke alt var OK ude, og kiggede så lige ind i legehuset. Dette syn mødte mig, og jeg må indrømme, at jeg trak på smilebåndet

Sophie synes, det er så hyggeligt og flot, når jeg laver kage, og det kan jeg se, at hun nok også vil blive god til engang

Se lige denne flotte "tærte" og læg mærke til gryden med "kogte og mosede" bær..... Gad vide hvor hun har set det før, thi hi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

DinNabo

Wow hvor gammel er hun? Hun putter "frugterne"  på kagen meget pænere, end jeg nogensinde vil kunne gøre

Anmeld

20. juli 2011

musse1

Dot D skriver:

Jeg måtte altså ind og hente mit kamera i går.. Skulle lige tjekke alt var OK ude, og kiggede så lige ind i legehuset. Dette syn mødte mig, og jeg må indrømme, at jeg trak på smilebåndet

Sophie synes, det er så hyggeligt og flot, når jeg laver kage, og det kan jeg se, at hun nok også vil blive god til engang

Se lige denne flotte "tærte" og læg mærke til gryden med "kogte og mosede" bær..... Gad vide hvor hun har set det før, thi hi

hvor er hun da dygtigbørn er lærer nemme hihi hun kopirer da vist sin mor. 

Anmeld

20. juli 2011

Dot D

DinNabo skriver:

Wow hvor gammel er hun? Hun putter "frugterne"  på kagen meget pænere, end jeg nogensinde vil kunne gøre

Hi hi, hun er 6 år, og mors pige

Anmeld

20. juli 2011

kamtok

Dot D skriver:

Nåååår hvor  fint  

Anmeld

20. juli 2011

Dot D

musse1 skriver:

hvor er hun da dygtigbørn er lærer nemme hihi hun kopirer da vist sin mor. 

Ja, jeg er sikker på, at hun har virkeligt holdt øje, når jeg laver noget. Det er da vildt søøøøøøøøødt, synes jeg

Anmeld

20. juli 2011

Den lykkelige

Ha ha ha ej hvor sødt!!!

Anmeld

20. juli 2011

Dot D

kamtok skriver:

Nåååår hvor  fint  

Ja ikke... Kunne heller ikke stå for det

Anmeld

20. juli 2011

Dot D

Den lykkelige skriver:

Ha ha ha ej hvor sødt!!!

Ja, rigtigt sødt... Har ikke fortalt hende endnu, at jeg har set det, hun må lige have en extra knuser

Anmeld

20. juli 2011

Rosa

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.