hvad pokker sker der ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Anonym trådstarter

pokulati skriver:

Så ville jeg helt sikker tage ham til lægen og sikre mig at han ikke har ondt! Håber I finder en løsning!!

Jeg jeg må lige prøve at ringe til dem .
Men han virker bestemt ikke som om han har ondt nogen steder .
Jeg tænker lidt vil man ikke kunne se hvis børn har mellemøres betændelse som man kan på voksne der kommer jo noget ud af ørene ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg jeg må lige prøve at ringe til dem .
Men han virker bestemt ikke som om han har ondt nogen steder .
Jeg tænker lidt vil man ikke kunne se hvis børn har mellemøres betændelse som man kan på voksne der kommer jo noget ud af ørene ?

Vi gik fast til ørelæge med vores søn i en periode fordi han havde væske i ørerne, og hun fortalte os at han havde haft mellemørebetændelse selvom vi overhovedet ikke havde kunnet mærke noget på ham. MØB behøver åbenbart ikke gøre ondt, men kan også bare være rigtig ubehageligt.

Hvis lægen siger alt er tip-top, findes der en masse bøger med forskellige taktikker til at få sine børn til at sove igennem. Hvis du lurer lidt, kan du måske finde en der passer til dit temperament

Og så vil jeg gerne lige understrege at jeg overhovedet ikke ved nok om søvn til at kunne udelukke at din søn når en søvncyklus igennem på en halv time!!

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

pokulati skriver:

Vi gik fast til ørelæge med vores søn i en periode fordi han havde væske i ørerne, og hun fortalte os at han havde haft mellemørebetændelse selvom vi overhovedet ikke havde kunnet mærke noget på ham. MØB behøver åbenbart ikke gøre ondt, men kan også bare være rigtig ubehageligt.

Hvis lægen siger alt er tip-top, findes der en masse bøger med forskellige taktikker til at få sine børn til at sove igennem. Hvis du lurer lidt, kan du måske finde en der passer til dit temperament

Og så vil jeg gerne lige understrege at jeg overhovedet ikke ved nok om søvn til at kunne udelukke at din søn når en søvncyklus igennem på en halv time!!

Okay tusind tak for dit svar . jeg prøver og ser hvad de siger .

Og ellers må jeg prøve at læse diverse bøger
Jeg synes bare det kan virke mærkeligt med hans søvncyklus når der tidligere ikke har været noget .

Men kan forstå at ondt i ørene kan ødelægge søvnen . Jeg ser af hvad lægen siger .
Endnu engang tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.