hvad pokker sker der ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer .

Jeg håber virkelig der sidder nogen der ude som kan hjælpe mig lidt her .

Min søn har siden han var 2 måneder sovet igennem
Nu er han knapt 7 måneder , og han vågner stort set med 30 min mellem rum heeeele natten igennem han er hverken sulten eller tørstig .
Nogen gange mangler han bare sin sut andre gange ligger han og kigger men imens han græder .
Hvad pokker sker der ?? Det er godt nok ved at dræne mig fuldstændig for kræfter , et er han ikke sover igennem om natten mere , men han sover dælme heller ikke om dagen mere uden at vågne med jævne mellemrum . Så jeg har ingen mulighed for at sove i løbet af dagen heller .

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør forkert ?

Jeg har prototyper at svøbe ham sidde med ham hos mig til han falder i søvn plus lidt ekstra .
Ligge ham i hans egen seng ligge ham i vores selv prøvet barnevognen af men alt sammen med sammen resultat ?
Nogen som har nogen gode råd til mig ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Koen.

har desværre ingen gode råd, da det her startede ved 6 mdrs alderen med at hun ikke sov igennem, og nu er hun 15 mdr og det er det samme!

MEN du vender dig til det

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

har desværre ingen gode råd, da det her startede ved 6 mdrs alderen med at hun ikke sov igennem, og nu er hun 15 mdr og det er det samme!

MEN du vender dig til det

ÅRh fedt
Ej det var nok ikke det man have alles mest lyst til at hører , men ja sådan er det at have børn .

Anmeld

20. juli 2011

Koen.

Anonym skriver:

ÅRh fedt
Ej det var nok ikke det man have alles mest lyst til at hører , men ja sådan er det at have børn .

ja desværre, meeeen finder du det gyldne middel til at få dem til at sove igennem så del endelig

Anmeld

20. juli 2011

Rosa

Hvad med lige at få chekket hans ører hos lægen? Da Jonte sov sådan som du beskriver havde han mellemørebetændelse...  Når de kommer ned at ligge stiger trykket i ørerne og det gør ondt, og det bliver værre jo længere de ligger ned. 

Anmeld

20. juli 2011

Pikku Myy

Rosa skriver:

Hvad med lige at få chekket hans ører hos lægen? Da Jonte sov sådan som du beskriver havde han mellemørebetændelse...  Når de kommer ned at ligge stiger trykket i ørerne og det gør ondt, og det bliver værre jo længere de ligger ned. 

Det ville også være mit forslag.

Synes iøvrigt det lyder meget voldsomt at han vågner hver halve time. (Måske en overdrivelse??) Hvis han gør det, betyder det jo at han slet ikke når igennem en søvncyklus inden han vågner.

En søvncyklus for børn er vist normalt en lille time. Herefter kommer man op til overfladen igen, og skal så faktisk falde i søvn igen. Her er der mange børn der kan have brug for hjælp.

Hvis din søn kun sover omkring en halv time af gangen, vil jeg tro at der er noget andet i vejen. Fx ørerne. Eller også har han måske bare en utrolig kort søvncyklus, og så må du i gang med at lære ham at falde i søvn selv...

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

ja desværre, meeeen finder du det gyldne middel til at få dem til at sove igennem så del endelig

Det lover jeg at jeg nok skal gøre hvis det altså findes

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Okay ja det er da et forsøg værd det prøver jeg engang

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

pokulati skriver:

Det ville også være mit forslag.

Synes iøvrigt det lyder meget voldsomt at han vågner hver halve time. (Måske en overdrivelse??) Hvis han gør det, betyder det jo at han slet ikke når igennem en søvncyklus inden han vågner.

En søvncyklus for børn er vist normalt en lille time. Herefter kommer man op til overfladen igen, og skal så faktisk falde i søvn igen. Her er der mange børn der kan have brug for hjælp.

Hvis din søn kun sover omkring en halv time af gangen, vil jeg tro at der er noget andet i vejen. Fx ørerne. Eller også har han måske bare en utrolig kort søvncyklus, og så må du i gang med at lære ham at falde i søvn selv...

Han vågner med en halv time imellem . Det er ingen overdrivelse .
Men jeg vil prøve at tage kontakt til lægen .
Det har aldrig været noget problem at falde i søvn selv . Og der er ikke noget som er blevet ændret i hans liv overhovedet .

Anmeld

20. juli 2011

Pikku Myy

Anonym skriver:

Han vågner med en halv time imellem . Det er ingen overdrivelse .
Men jeg vil prøve at tage kontakt til lægen .
Det har aldrig været noget problem at falde i søvn selv . Og der er ikke noget som er blevet ændret i hans liv overhovedet .

Så ville jeg helt sikker tage ham til lægen og sikre mig at han ikke har ondt! Håber I finder en løsning!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.