sex efter fødsels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

MetteMTH

Det gør stadig ondt på mig og det er snart et år siden.. Men jeg har også meget arvæv forneden og der kan godt gå 2 år, før det er normalt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Pikku Myy

Jeg bristede ret meget ved fødslen af min søn, og ja, det var ret ømt de første gange vi havde sex. Jeg er ked af at sige det, men det tager nok lidt tid inden det bliver FANTASTISK igen. Til gengæld kan jeg så også fortælle dig at vores sexliv er langt bedre nu end før jeg blev gravid. Og det har det været længe, så det er ikke fordi du skal vente næsten 3 år

Ammer du? Jeg fik tørre slimhinder af at amme, og det betød altså at jeg var tør og irritabel i skeden, så her hjalp glidecreme rigtig meget.

Og lad så være med at lytte til din kæreste. Selvfølgelig kan du få et dejligt sexliv igen! Det tager bare lidt tilvænning at komme i gang igen...

Anmeld

19. juli 2011

Joan ( Smallie )

Det gør stadig ondt på mig og det er snart et år siden.. Men jeg har også meget arvæv forneden og der kan godt gå 2 år, før det er normalt..

Du skal prøve at snakke med din læge om ikke du kan få noget creme ( staves) med østrogen i for det skulle gerne kunne gøre at dit ar ikke er så hævet og øm.

Det hjælper  så kunne det jo være det bliver bedre noget hurtigere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.