sex efter fødsels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

jeg tvivler faktisk på det efter manden sagde det .

Nå... Jamen... Så er jeg en slagen kvinde...

Må vel bare bide det i mig at sex er ubehageligt resten af mit liv så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nå... Jamen... Så er jeg en slagen kvinde...

Må vel bare bide det i mig at sex er ubehageligt resten af mit liv så

den tanke synes jeg bare ikke at jeg kan accepeter - fordi sex betyder meget for os .

Anmeld

19. juli 2011

Minmio

Vi gik igang igen 3 uger efter fødslen, købte noget creme på nettet som bedøver lidt, men man kan stadig mærke det hele. Nu 9 uger efter fødslen har vi den bedste sex ever, har købt masser af glidecreme og kondomer med bedøvelse

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

tatii72 skriver:

Vi gik igang igen 3 uger efter fødslen, købte noget creme på nettet som bedøver lidt, men man kan stadig mærke det hele. Nu 9 uger efter fødslen har vi den bedste sex ever, har købt masser af glidecreme og kondomer med bedøvelse

kondom med bedøvelse er det så kun dig der bliver lidt bedøvet dernede ? - og er du helt fin dernede igen eller bruger i stadig bedøvelse midl ?

Anmeld

19. juli 2011

Minmio

Anonym skriver:

kondom med bedøvelse er det så kun dig der bliver lidt bedøvet dernede ? - og er du helt fin dernede igen eller bruger i stadig bedøvelse midl ?

Det er egentlig beregnet til manden så han kan holde sig i længere tid, men vi brugte det uden på kondomen altså på min side af den.

det var kun de første par gange jeg brugte det, nu gør det slet ikke ondt mere.

Da vi har så meget til overs bruger han det nu, så er man klar til en omgang på 20-30 min. Og jeg kan sagtens holde til det.

Anmeld

19. juli 2011

Mor til 'en, og nu snart 2 :o)

Ja tror altså heller ikk i ska være alt for bange for at det er noget der blir ved med at genere jer. Ubehaget ska nok forsvinde og blive godt igen

Jeg blev selv syet inde i skeden ved min første fødsel. Ka ikk hel huske hvornår vi havde sex igen efter fødslen, men vi startede ihvertfald bare stille. Det der os mange gange får det til at gøre mere ondt end det måske egentlig burde, er sikkert os ens nervøsitet og angst der så gør at man måske spænder og får strittet lidt imod, de første par gange.  Men bare rolig det ska nok blive godt igen og i ska nok komme ti og nyde sex sammen med jeres partner igen

Anmeld

19. juli 2011

Anonym trådstarter

tatii72 skriver:

Det er egentlig beregnet til manden så han kan holde sig i længere tid, men vi brugte det uden på kondomen altså på min side af den.

det var kun de første par gange jeg brugte det, nu gør det slet ikke ondt mere.

Da vi har så meget til overs bruger han det nu, så er man klar til en omgang på 20-30 min. Og jeg kan sagtens holde til det.

okey håber også min ømhed ville gå væk så

Anmeld

19. juli 2011

Rosengreen

Okay piger, nu må jeg lige berolige jer lidt  

Jeg blev selv syet en del indvendig. Og nej, de første måneder er det ikke specielt sjovt. Men det kommer igen  Allerede inden der var gået et halvt år var alt tilbage til "normalen". Så der er håb forude 

Håber snart det bliver bedre 

Anmeld

19. juli 2011

Muhmi

Myntes Mor skriver:

Okay piger, nu må jeg lige berolige jer lidt  

Jeg blev selv syet en del indvendig. Og nej, de første måneder er det ikke specielt sjovt. Men det kommer igen  Allerede inden der var gået et halvt år var alt tilbage til "normalen". Så der er håb forude 

Håber snart det bliver bedre 

Pffeeehw... Det lyder dejligt

Anmeld

19. juli 2011

kiwifrugten

Jeg havde sex 14 dage efter fødsel og jeg var da vildt bange for om det skulle gøre ondt. men det gjorde det bare slet ikke og den er het fint der nede nu, jeg sys egentlig sexen er blevet bedre nu efter at have født :-D Så der er håb der ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.