Polterabend - hvem skal arrangere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

God ide, vi har også altid haft tæt kontakt til den kommende gom, så vi kunne afstemme forventninger, dato m.m.

Lige nøjagtig. Tror jeg ringer til ham imorgen og snakker med ham.

Jeg er bare så paf over, at hun har arrangeret og i så god tid. Vi skal kører 70 km til en af tingene. Det er en sød ting, men personligt synes jeg der er alt for langt. Der er selvfølgelig ingenting som er bestilt, men jeg kan fornemme på hende, at det er hende der bestemmer og ikke vil lytte til andre forslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg skriver anonym, hvis vedkommende skulle kigge med.

Min veninde skal giftes til næste sommer. Hendes mor kontaktede mig den anden dag om jeg ville være med til, at arrangere min venindes polterabend. Selvfølgelig ville jeg da gerne det. Men havde dog ikke tænkt så meget over det, da der er 11 mdr. til.

I dag modtager jeg så en mail fra min venindes mor, hvor hun stort set har lavet hele programmet. Jeg er noget målløs. Hun har kun spurgt mig.

Jeg havde forestille mig, at de nærmeste veninder skulle arrangere den når vi kom ind i det nye år.

Er det mig som er helt gal på den?

Hvem synes I der skal arrangere polterabend?

Mine veninder.. Men har heller ikke kontakt med min mor .. 

Anmeld

19. juli 2011

Mi

Jeg har været til nogle polterabner efterhånden, og jeg har ikke prøvet at moderen var med. Men i nogle familier er det måske meget naturligt. Jeg vil dog sige at det er veninderne som skal arrangere, og gerne med hjælp fra moderen, hvis mor og datter har et meget tæt forhold.

Anmeld

19. juni 2012

Anonym

Hvis I har brug for inspiration til jeres polterabend, kan I tage et kik på: http://polterabendevent.dk Her er mange sjove aktiviteter til polterabend :-)

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Vi har holdt polterabend for min veninde og vi havde en fantastisk dag.

Jeg kan stærkt anbefale http://www.airexperience.dk/ Det var en kæmpe oplevelse for min veninde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.