Jeg har kun fået det afvide af min læge , så det kunne da godt være jeg skulle få en henvisning til gyn. det kan også være hun/han måske kan fortælle om mine chancer for at blive gravid 
Jeg vil starte ud med at ha de bedste chancer fra start af , jeg ved godt at de fleste kvinder når de prøver at blive gravide går og tager gravidtets teste men det er ikke min plan , sys det er flot at man kan ta skuffelsen af en negativ test , men det kan jeg bare ikke , men omkring kur ved jeg ikke om det ville kunne lykkes da jeg tager medicin som min læge beskrev som "fede medicin" og det er ikke nogen piller jeg kan stoppe med , har selvfølgelig undersøgt om det kan forhindre gravidtet og det kan de heldigvis ikke , men de hjælper mig ihvertfald ikke med en kur , 
"Fede medicin", hvad fanden er det for noget at sige? Sikke en respektløs læge. Nu ved jeg ikke hvilken medicin du tager, men det forhindrer dig jo ikke i at spise på en bestemt måde. Det er jo velkendt at hvis man har PCO og gerne vil blive gravid, er der mad man skal holde sig væk fra (primært stivelse og sukker). Denne bog blev omtalt meget positivt i en anden tråd af en kvinde med PCO:
http://www.saxo.com/dk/item/spis-dig-gravid.aspx
Du kan læse en masse om den ved at google.
Nåh, anyways: Du har PCO, er overvægtig og har meget lange menstruationer. Det er alle faktorer der ikke nødvendigvis spiller ind på dine chancer, men måske kan gøre det. Jeg ville få en henvisning til en gynækolog og tage en snak hvis jeg var dig :-) Det kan ikke skade og han/hun kan sikkert give dig nogle gode råd.
Pøj pøj med det hele!
Anmeld