Hvad er sex for jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Pige2009

Anonym skriver:

.. Ja, som overskriften lyder, Hvad er sex for jer?

Altså er det hurtig lige ind og ud og så kommer man, eller er det flere timers sex? Eller er det hvor man kommer mange gange?? eller andet??

Personligt synes jeg sex er når man bliver tilfredsstillet, på alle punkter.. Min kæreste kan få mig til at komme 7-8 gange under en omgang sex.. Er det normalt? ? Jeg tænder vildt meget på ham, måske er det derfor.. ?

Og så et andet spørgsmål.. Hvor mener i grænsen går mellem sex og elskov?

Blot lige nogen tanker fra mig af sådan en Tirsdag aften..

Jeg vil faktisk sige, at det kan være begge dele Det afhænger helt af konteksten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Muffin_girl

Nikita Victoria skriver:

Her bruger vi den tid det tager, det er meget meget forskelligt, nogle gange er vi begge så tændte at han kommer hurtigt og jeg følger ham hurtigt. Andre gange kan det vare længe, hvor vi nyder hinanden til fulde, og han får mig med flere gange,  Jeg kan ikke sige noget er bedre end andet, selvfølgelig vil man gerne komme meget, men det betyder ikke det store. Her nyder vi at det er forskelligt fra gang til gang.  

Min kæreste er også utroligt god til at få mig med, selvom jeg har en dag hvor jeg tvivler på han kan, så tror jeg faktisk kun det er sket mellem 5 og 10 gange at jeg ikke er kommet med ham.  Og nu har vi snart været sammen længe.

Sex for os er at nyde at være tætte, og nyde hinanden og havde det godt.

LIGE MINE ORD  

Anmeld

24. juli 2011

MortilCilas

Jeg mener at sex er bare ind, ud og kom. Hvor elskov er at nyde hianden fuldstændigt

Anmeld

28. juli 2011

ønskebørn74

.. Ja, som overskriften lyder, Hvad er sex for jer?

Altså er det hurtig lige ind og ud og så kommer man, eller er det flere timers sex? Eller er det hvor man kommer mange gange?? eller andet??

Personligt synes jeg sex er når man bliver tilfredsstillet, på alle punkter.. Min kæreste kan få mig til at komme 7-8 gange under en omgang sex.. Er det normalt? ? Jeg tænder vildt meget på ham, måske er det derfor.. ?

Og så et andet spørgsmål.. Hvor mener i grænsen går mellem sex og elskov?

Blot lige nogen tanker fra mig af sådan en Tirsdag aften..

Her er det en intens leg... Og mere kan jeg ikke skrive, når ikke det er anonymt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.